Jump to content

Problemi s novim automobilom


Noone B.

Preporučene objave

Poštovani,

kupili smo potpuno novi auto u Auto kući, star je par mjeseci i trenutno ima svega cca. prijeđenih 14.000 km. Od prvog dana se čulo cviljenje kočnica, ali na moj telefonski upit da se to pogleda, uvjeravali su me da je to normalno dok se auto ne "razradi".  Na žalost, povjerovala sam i tako se vozila još nekoliko tjedana. Kad sam i ja i svi susjedi postali izluđeni tim glasnim cviljenjem, odvezla sam ga na servis, gdje su ga (navodno) popravili i nije cvilio ... slijedećih desetak dana. Da skratim, u nekoliko mjeseci, već su dva puta mijenjali te nesretne kočnice i sada, po treći put, ponovo cvile (nema ni godinu dana od kupnje) i ponovo je na servisu. Na moj upit mogu li to riješiti nekim drugim (kvalitetnijim?) materijalom, odgovor voditelja servisa je "na žalost, možemo samo naručivati isti dio". Drugim riječima, auto će cviliti doživotno, a oni će ga svaki mjesec mijenjati...??? I to je ok???? 

Uz sve gore navedeno, jučer se na ekranu pojavila obavijest da "auto neće ponovo upaliti kad ga isključim jer se baterija ne puni" i da vozilo odvezem na servis. Rečeno-učinjeno i ja ravno na servis. Voditelj servisa slegne ramenima, kaže da im je kraj radnog vremena i da im ostavim auto (po treći put!). Ovaj put tražim zamjensko vozilo, a odgovor je da na žalost "nemaju ni jedno"! Pred njim zovem uvoznika (jer me dotični uvjerava da je zamjensko vozilo obveza uvoznika), a ovi pak tvrde da nije njihova, već obveza servisa.  I tako me šaltaju s jednog na drugog, a ja na rubu vrištanja. 

Uglavnom, obzirom da je auto NEISPRAVAN od početka i da očito nisu u stanju ukloniti kvarove (i još kažu da će i dalje ugrađivati iste, loše kočnice i da će auto i dalje svaki put nakon servisa, opet cviliti?!), želim ili povrat sredstava ili drugo (ispravno) vozilo. O elektronici koja me jučer ponovo natjerala u isti servis, neću ni govoriti. Auto je plaćen 46.000,00 EUR, star je 10 mjeseci i ne želim jednom mjesečno biti u servisu. Kvarovi nisu sitnice, pokvarena elektronika i konstantno cviljenje su veliki problem) i naprosto ne mogu prihvatiti stav tvrtke i uvoznika da je to - sasvim ok.

Molim savjet i/ili osnovni podatak o odvjetničkom uredu koji se bavi (i) ovom problematikom.    

Unaprijed zahvalna         

uređeno: od Borbena7
Naslov - velika slova smatraju se vikanjem
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • drot13 je promijenio naziv u NOVI AUTO - problemi

S obzirom da je novi auto i ne smiju stavljati zamjenske dijelove dok je pod jamstvom dakle nemaju drugu vrstu kočnica odi u drugi servis gdje će  ti zamijeniti kočnice i staviti kvalitetne zamjenske. Možda se i te nove daju spasiti na način da se disk pločice malo obrade (pobruse bridovi ukoliko su oštri jer su oni najčešće uzrok cviljenja).

 

Što se tiče odvjetnika imaj na umu da se servis tu može jako dobro ogradit (recimo reć da si ti sa vrućim kočnicama prala vozilo pa time uzrokovala nekakvu deformaciju i slično)i da to natezanje može dosta potrajati a pitanje je što će se uopće time dobiti. Trebali bi ti barem na kraju dati zamjensko vozilo.

 

Ljudi često misle da je novo najbolje ali evo kod ovakvih mušica trpi u konačnici samo kupac. Iskalukiraj si je li bolje otići riješiti kočnice na svoju ruku pa ćeš imat možda i bolje nego te prepakirane originalne ili vjeruješ da bi mogla izvuć štetu tužbom

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • Borbena7 je promijenio naziv u Problemi s novim automobilom

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija