Jump to content

AUTO SERVIS


Enchey

Preporučene objave

Poštovani svi :D

trebala bih pomoć vezano uz jednu situaciju. 

Nazvali smo servis i rekli smo da ne svijetli traka unutar fara, onda su oni rekli da se radi o dijelu (LED DNEVNO SVIJETLO) i pitali su jel želimo da ga naruče mi smo rekli da želimo ( ne upućuju as na diagnostiku nego eto preko telefona kažu da je to to) šalju ponudu za rezervni dio koja je plaćena istog trenutka. Dogovaramo se za srijedu kada smo poljubili vrata jer dio nije došao. Javljaju u petak da dođemo ujutro da je dio došao. Dolazimo, ostavljamo auto na dva sata javljaju da dođemo po auto, da "far bolje svijetli ali da TO NIJE TO"...i kažu da "treba zamjena cijelog fara i da smo TREBALI NAPRAVITI DIJAGNOSTIKU" na koju nas nitko niti nije uputio prilikom prvotnog niti svakog drugog poziva (koliko smo se puta već čuli dok smo čekali taj dio). Tražimo povrat novaca jer kvar i dalje nije otklonjen (samo je ublažen) koji oni odbijaju jer tvrde da je dio elektronički i da ga NEMOGU SKINUTI I NE MOGU VRATIT AUTO NA STARO i kažu da moramo kupit novi far i još naplaćuju uslugu ugradnje 50 eura. Znači na taj način oni mogu nama prodati sve dijelove sa skladišta i onda reći da smo trebali na dijagnostiku...i naplatiti ponovno nešto 55. Zanima me postoji li neki članak ZOO-a ili Zakona o zaštiti potrošača ili nešto na što se možemo pozvati u cilju povrata novca koji smo realno nepotrebno potrošili, radi se o iznosu od 250 € 

 

Riječ je o ovlaštenom, poznatom servisu, ne o nekom fušeru u vlastitoj garaži. 

Unaprijed hvala svima :D

Lp, 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ovlašteni SERVISER je samo prodavač auto dijelova????? i to je normalno da tako eto nagađamo i prodajemo ljudima m* pod bubrege i uzimamo lovu bez obzira kaj to kaj smo prodali nekome uopće nije potrebno? Mislim zamislite situaciju da se radi o recimo kočnicama i da mi je fraer zamijenio kočnice, ali znate nije to to, ne radi još uvijek dobro ali ja vam to zamijenit više ne mogu jer je eto elektronički dio morate kupit cijeli komplet kočnice i papučicu i sajle i sve i kaj sad odi i slupaj se jer ti kočnice ne rade ili ispljhuni u servisu jedno 2000 eura da ti popravimo? Di je tu smisao? Ne spada li to pod nekakvu nepoštenu trgovačku praksu jer realno da sam znala svrhu te stvari koju oni mijenjaju i da sam imala dovoljno informacija (što je i razlog zašto sam razgovarala s ovlaštenim serviserom, a ne prodavačem auto dijelova) vjerojatno taj dio nebih kupila. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija