Jump to content

e-građani, obavijest o promjeni u upravnom postupku


Dioklecijan

Preporučene objave

Poz,

imam jedno pitanje ako neko zna da kaže. Dobio sam poruku u inbox e-građani ovog sadržaja: Ministarstvo pravosuđa i uprave (MPU), obavijest o promjeni u upravnom postupku. Sada ne znam o čemu se radi jer nemam nikavog postupka u tijeku, niti sam uključena stranka, jedino sam primatelj naknade za nezaposlene branitelje i tražio sam jednokratnu pomoć i to je još u tijeku. Sada da li je o tome riječ, ako neko zna,  da li se ta vrsta postupka šalje na e-građani. Problem je da ne mogu otvoriti poruku na kućnom računalu jer imam samo e-Pass, a ova obavijest traži značajnu razinu sigurnosti, što bi ovdje bio mToken.  Išao sam na šalter FINE da to dobijem, ali bez uspijeha. I taj mToken ne može raditi ili nije za laptop ili desktop računalo, već samo za mobitel namijenjen, a tako i piše na papiru što mi uručila djelatnica FINE, baš čudno. A  ima i upute koje su u PDF starosti  oko 12 godina bez ažuriranja. Šifru koju mii je djelatnica poslala na e-mail nisam dobio, pa nisam mogao isprobati dali to radi. Otišao sam idući tjedan ponovo na šalter FINE kod iste osobe i dao drugi e-mail. Na taj drugi e-mail sam uspješno primio poruku o aktivaciji iako je onaj prvi e-mail potpuno ispravan. Ovog  puta djelatnica mi nije dala novu inicijalnu lozinku i papir sa uputom, već mi  je  vratila isti - stari, papir.  Sada sam primio tu poruku na drugi e-mail, probao sam to aktivirati, ali javlja grešku koja se ponavlja. Možda mi je trebala dati novu inicijalnu lozinku uz novi zahtjev. Šaljem poruku na help desk e-građani, ali mi ponovo šalju PDF star 12 godina, ponavljam ponovo poruku za pomoć na helpdesk e-građani, stiže odgovor da ne mogu pomoći zbog stvari povjerljivostii, već da ih nazovem na njihov govorni automat sa pozivnim brojem 072, što je automat koji se dodano naplaćuje. Istekao je sada i vremenski rok za aktivaciju pa ću morati opet ići na FINU, ponoviti sve isponova, novi zahtjev. Naizgled vrlo jednostavna, banalna situacija koja ljudima zatreba ispadne komplicirina. Baš se zapitam nakon svega da li mi to uopće treba. Ako neko ima slična iskustva neka napiše, lp

 

uređeno: od Dioklecijan
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako je potrebna značajna razina sigurnosti, praktičnije je (barem meni) pristupiti portalu egrađani  preko internet bankarstva neke banke s popisa. Prvo u aplikaciji na mobitelu označite na padajućem meniju "#with key", ulogirate se u aplikaciju sa svojom lozinkom, i pokažu se dva podatka: korisnički broj i kod #with key (kod ima ograničeno trajanje  - 1 minutu). Opisala sam ulazno sučelje PBZ internet bankarstva, vjerojatno svaka banka ima svoju organizaciju podataka na ulaznom sučelju, ali podaci bi trebali biti isti za sve banke. 

Kada već uđete na portalu egrađani u korisnički prozor, označite način pristupa (#with key) i na drugoj strani su korisnički broj ikod #with key. i to je to.

Probajte na taj način ukoliko imate internet bankarstvo na mobitelu.🙄

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zvuči smisleno, ali nemam internet bankarstvo, jer sam par godina nezaposlen, te primam naknadu za nezaposlene branitelje.  Ovdje je pošiljatelj poruke državno ili lokalno tijelo uprave, do sada nisam primio takve poruke, jer ih je e-Pass sve otvarao, a dosta godina sam korisnik e-gradjani isključivo na osobnom računalu - Windowsi 10, ponajviše radi raznih uvjerenja, molbi za posao i slično. Znam da se značajna razina sigurnosti, gotovo uvijek koristi za klijente banaka internet bankarstvo i slično. Mogao bih pitati svoju savjetnicu u uredu za branitelje da li možda oni šalju te poruku jer ne znam što bi drugo moglo biti..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kupite čitać pametnih kartica za osobnu iskaznicu njega možete kupiti u svakoj pošti(75 kn),kad sam ja kupio.

Od policije, kad ste pravili osobnu iskaznicu ste dobili i pismo u kojem je lozinka i korisničko ime. Instalirajte aplikaciju na kompjuter uključite čitać pametnih kartica u usb ,metnite osobnu iskaznicu i pratite korake,morat će te ukucati svoj e korisničko ime i lozinku (lagano kao i što ste se registrirali na legalis)  i preko osobne iskaznice otvarate e-građani eOsobna ,to je visoka razina sigurnosti i možete onda raditi sve usluge što nudi e-građani.

To Vam je najjednostavnija i najbrža opcija.

uređeno: od vukovar
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na savjetima, baš sam išao danas ponovo na Finu, ispunio opet zahtjev za mToken, stari deaktiviran, novi dobio, radi i to za krajni cilj na stolnom računalu, za aplikaciju e-građani. Malo je kao komplicirano, jer u stvari ta aplikacija za mobitel je u stvari samo generator za lozinke, ( svaki put kad ulaziš u program na PC-u, moraš generirati nove šifre na mobitelu), dvije koje se upišu u logiranje na računulu i ima neki tajming od minutu ipo da se to upiše, tako da je to malo  slabo objašnjeno ali ima na internetu video, tako da se uspije. A kao što sam pretpostavio obavijesti o promjeni u upravnom postupku su od Ureda branitelja u županiji, ništa posebno korisno ili bitno, vjerovatno automatska poruka, bez nekih puno korisnih informacija, vjerovatno je  aplikacija još u beta fazi, tako da će sa vremenom razviti i  pobošljati.

uređeno: od Dioklecijan
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija