anonimno objavljeno: 22. travanj 2007. Dijeli objavljeno: 22. travanj 2007. ako policajci za očevid nisu zabilježili niti uopće izmjerili tragove kočenja prednjeg vozila (u koje je udareno!) da li se slučaj zatvara? Naime, ja tvrdim da je njegova namjera bila promjeniti traku, što bi se vidjelo iz očevida, ali... HITNO MI JE, PIŠEM ŽALBU Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mrljavac odgovoreno: 22. travanj 2007. Dijeli odgovoreno: 22. travanj 2007. Ako budete pisali žalbu kao što ste napisali ovo pitanje onda sve pada u vodu. Zašto bi mjerili tragove kočenja prednjeg vozila (ako ih uopće ima). A što ako vozilo ima ABS ali i to je nebitno, već je bitno da je uglavnom kriv onaj koji nije držao odstojanje te svojim načinom vožnje nije uspio s obzirom na okolnosti na cesti, pravovremeno zaustavii svoje vozilo bez ugrožavanja ostalih sudionika u prometu. Žalbu napišite, ali ne sami već kod pravnika. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Zip odgovoreno: 23. travanj 2007. Dijeli odgovoreno: 23. travanj 2007. Mrljavac je napisao: Ako budete pisali žalbu kao što ste napisali ovo pitanje onda sve pada u vodu. Zašto bi mjerili tragove kočenja prednjeg vozila (ako ih uopće ima). A što ako vozilo ima ABS ali i to je nebitno, već je bitno da je uglavnom kriv onaj koji nije držao odstojanje te svojim načinom vožnje nije uspio s obzirom na okolnosti na cesti, pravovremeno zaustavii svoje vozilo bez ugrožavanja ostalih sudionika u prometu. Žalbu napišite, ali ne sami već kod pravnika. Nisam baš siguran da nema razloga da ne izmjere i trag kočenja prednjeg vozila, dapače to je znak da je prednje vozilo kočilo, što je veoma bitan dokaz!! Kaže da policija mora sakupljati dokaze pomoću koji će dokazati krivnju vozača ali istovremeno i dokaze koji mogu ići u njegov prilog!!! ZAKON O SIGURNOSTI PROMETA NA CESTAMA kaže: Članak 52. (1) Vozač ne smije mijenjati način upravljanja vozilom naglim smanjenjem brzine kretanja vozila, osim u slučaju neposred¬ne opasnosti. (2) Vozač koji namjerava znatnije smanjiti brzinu kretanja vozila ili ga zaustaviti, dužan je to učiniti, osim u slučaju neposredne opasnosti, na način kojim neće ugroziti ili u većoj mjeri ometati druge vozače koji se kreću iza njega, a i te vozače o svojoj namjeri, uz obvezu iz članka 44. ovoga Zakona, upozoriti i uključivanjem stop-svjetla, svih pokazivača smjera ili davanjem odgovarajućeg znaka rukom. (3) Vozač ne smije ni naglo povećavati brzinu, odnosno kretati iz mjesta, osim u slučaju opasnosti, postižući pritom gornju granicu dopuštenog broja okretaja motora ili na takav način da dolazi do proklizavanja kotača. (4) Novčanom kaznom u iznosu od 400,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač koji mijenja način upravljanja vozilom suprotno odredbama ovoga članka. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Zip odgovoreno: 23. travanj 2007. Dijeli odgovoreno: 23. travanj 2007. Da zaboravih, ABS također u nekim situacijama ostavlja vidljiv trag, kakav takav ali je trag!! Vozila bez ABS-a ostavljaju kod intenzivnog kočenja vidljiv trag, koji se vidi sa svih strana i kutova gledanja i pod svim vremenskim uvjetima, dok je kod ABS-a situacija da se ponekad daju uočiti isprekidani tragovi rubova guma, znači ne gume u punom profilu nego isprekidane linije!! ABS je uočljiv u idealnim vremenskim uvjetima tako da ga kod poledice, kiše i lošijeg vreemena ne vrijedi ni tražiti!! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.