Jump to content

Privatna Tužba (Heeelp)!!!


malaa

Preporučene objave

E ovako..moj jako dobar prijatelj mi je posudio prije godinu dana 1000€ da si platim skolarinu,a kako je on iz Austrije novac mi je poslao Preko W.Uniona.. i dogovor je bio cim budem malo imala da cu mu vracati, no desilo se to da sam ja pocela vracati i ostalo je sad jos 800€ za vratiti i u 9mj ce bit sve vraceno, no on sad zove da ce dignuti tužbu i da se vidimo na sudu... Ja se uopce ne kuzim u zakone i pravo...pa vas molim da mi pomognete kako je to moguce... On ima onaj papir iz W.uniona di dokazuje da mi je novac poslao, ja sam student i nisam u radnom odnosu, nismo kod j. biljeznika nista sklapali...to je cisto ono privatno..ja imam dokaze da novac vracam... Please Heeelp... sva sam pogubljena, ne znam kako idu te procedure i dal on moze iz mene izvuc novac ako sam student,a da se zaposlim trebat ce jos najmanje 3 godine... :-?:-?:-?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Očito da je u nekoj stisci sa novcem pa mu je sad odjednom potreban tvoj da mu vratiš. Bilo bi dobro da mu predložiš to sa javnim bilježnikom, i ja mislim da bi to moglo njega uvijeriti da ćeš mu ipak vratiti taj novac. Ako več pretpostavljamo da je u stisci sa novcem onda je sigurno svijestan da bi ga i tužba stajala novca koji pretpostavljamo ni nema. A i mislim da to nije neka velika svota da bi se nekom isplatilo tužiti.

Pozdrav.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kada te idući put nazove predloži mu da mu napišeš potvrduu kojoj ćeš navesiti do kazad ćeš platiti i pošalješ. Ako traži možeš mu ovjeriti i potpis kod javnog bilježnika ako ne traži ne moraš.

Ako reče da će te tužiti reci neka te tuži jer koliko je sporo sudstvo to će doći na red za 3 godine bar u Zagrebu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...
  • 3 tjedna kasnije...

Ukoliko ne postoji pismen potvrde o izvršenoj pozajmici

već samo pismen W. uniona o odaslanju novca na Vašu adresu,