Jump to content

Prometni prekršaj-zatvor


d3xt3r

Preporučene objave

Viva ljudi!

 

Imam jedno pitanje.

 

Dakle, parkirao sam na autobusnom stajalištu, kazna 400kn, nisam se žalio, došlo mi je rješenje da mogu zamjenit neplaćenu kaznu za dobrotvorni rad. E sad, pošto sam ja student i studiram u Zagrebu,a ta obavijest je došla na moju kućnu adresu (u Istri), zaokružit nisam mogao.

Na kraju je došlo rješenje da moram u zatvor u trajanju od 3 dana. I na to rješenje sam se mogao žalit u roku od 3 dana ali su mi moji susjedi( U istri) javili prekasno.

 

Da lli bi ja sad mogao napisat žalbu,objasnit da sam student,da nisam bio na vrijeme obaviješten i da bi zamjenio taj zatvor za dobrotvorni rad ili bilo šta drugo osim tog famoznog zatvora?

Prošlo je 7 dana od kad je to rješenje došlo.

Hoće li mi uvažit žalbu? Dali uopće ima smisla pisat pošto je prošao taj rok od 3 dana?

Tnx na odgovorima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Neće ih kazneno goniti. To što ćeš pisati se zove "zahtjev za povrat u prijašnje stanje" (stavi to kao naslov da znaju o čemu se radi).

Uz te navode u nastavku napiši i žalbu jer to obavezno mora biti navedeno.

 

Sve ovo možeš izbjeći tako da ipak platiš kaznu iako je zamjenjena s kaznom zatvora. To se dopušta i time ćeš cijeli slučaj završiti

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala vam lijepa na odgovorima. Nadam se da će mi uvažit žalbu. Ovako bi trebala ona izgledat:

Ukoliko bi trebao nešto dodat,javite mi. Popodne idem predat žalbu.

 

 

 

ZAHTJEV ZA POVRAT U PRIJAŠNJE STANJE

PREDMET: Prigovor na Rješenje Prekršajnog suda u Labinu broj XXXX

 

 

 

 

 

Štovani,

 

pošto studiram u Zagrebu i nisam bio u mogućnosti potpisati dostavnice koje su bile dostavljene na moju kućnu adresu te samim time nisam bio na vrijeme obaviješten o prekršajnom nalogu ovog postupka, molim da mi se uvaži ovaj prigovor te da mi se izrečena kazna zamjeni radom za opće dobro.