Jump to content

Klopka - turistički portal upps.at


lynn

Preporučene objave

Poštovani,

 

Imam problem s portalom www.upps.at !!!

Molim Vas pravni savjet.

 

Naime,bavim se turizmom kao privatni poduzetnik te kao takva sam prijavila svoj Apartman na portal www.upps.at.

 

U uvjetima korištenja sam pročitala da je 30 dana oglašavanja BESPLATNO te da je u roku tih 30 dana potrebito odjaviti oglašavanje ukoliko ne želite više koristiti usluge na slijedeći e-mail: office@upps.at stoga sam upravo tako i postupila.

 

Uputila sam e-mail na navedenu adresu cca 15 puta u roku tih 30 navodno besplatnih dana.

Njihovog odgovora nije bilo te sam odmah posumnjala u klopku!!!

 

Nakon 35 dana od prijave stigao mi je njihov e-mail + račun cca 100 eura u kojem se zahvaljuju što sam odabrala baš njih itd.itd i traže od mene da račun platim u roku 7 dana.

Niti spomena o mojoj ODJAVI!!!

 

Odgovorila sam im da se ne želim oglašavati na njihovom portalu te da sam e-mail odjavu poslala 15 puta na njihov e-mail.

 

Zanima me da li oni mene mogu u kazneno goniti s obzirom da ja nisam ništa potpisala, nemaju moj matični broj. Imaju adresu, ime i telefon.

 

 

Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru u nadi da će ovo netko pročitati i pokušati odgovoriti. Pročitala sam iskustva Vaše članice Biondine, ali ne znam krajnji ishod priče budući ona nije niti odjavila oglas u roku 30 dana.

 

S poštovanjem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pozdrav,

U sličnoj sam situaciji, jučer sam dobio opomenu za plaćanje istog računa od UPPS.at. Razlika je u tome što ja nisam u probnom periodu od 30 dana njima poslao e-mail da želim raskinuti suradnju.

 

U najmanju ruku, bilo bi kulturno da oni su prije isteka probnog roka poslali e-mail sa upozorenjem o isteku.

 

Također mi nije jasno, da li je ugovor važeći, jer je napisan na ne postojećem jeziku, mješavina hrvatskog, srpskog i slovenskog.

 

Ja sam također u nedoumici da li da platim? I da li oni imaju pravne osnove za tužbu?

 

S rezultatima oglašavanja preko njih nisam bio zadovoljan!

 

S poštovanjem,

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

nemate nikakvih posljedica ni straha. Nemaju oni pravnih osnova za naplatu.

Ubuduće trebate čitati što piše sitnim slovima na dnu

U protivnom će vam se opet događatim slićne stvari.

Najbolje o takvoj agenciji na široko i debelo napisati na svim forumima i poznatim i nepoznatim o njihovom načinu poslovanja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani, zahvaljujem na odgovorima jer to mi u ovoj situaciji puno znači.

 

Ja sam odmah pročitala uvjete korištenja upps.at portala jer sam inače skeptik i oprezna s takvim ponudama, ali tamo čitko piše da se u tijeku besplatnih probnih 30 dana treba e-mailom ili faxom odjaviti.

 

Počela sam odjavu 15 dana nakon prijave te sam svaki dan slijedećih 15 dana pisala odjavu. No, nije bilo odgovora od njih već su naravno, nakon 35 dana poslali RAČUN.

 

Nadam se da će na tome i ostati. :-?:-)

 

Lijepi pozdrav iz Zadra!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 mjeseci kasnije...

Poštovani,

I ja sam danas imala isto iskustvo sa turističkim portalom upps.at kad sam željela odjaviti poslala sam im e-mail ali mi ne odgovaraju već mi šalju opomenu za platiti račun od 120€+20%PDV. Da li imaju mogućnost da me tuže jer sam našla i na drugim forumima da se njihove poruke zanemare.Kako su ostali rješili ovaj problem :misli:

Pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...
  • 5 mjeseci kasnije...

Pozdravljeni,

Ja radim sa www.upps.at sada drugu godinu.

Imam kao i vi dosta primjedbi:

Prijevod je jako površan in nestručan.

Prije par dana sam dobila njihovu poruku o uplati za ovu godinu.

Istog momenta kada su datirali moj račun, su istovremeno blokirali moj dostup do portala.

Rok za uplatu je bio 7 dana, znači nisu čekali taj datum, nego u momentu blokirali portal.

Mislim da ću za iduću godinu dobro promisliti prije plaćanja računa i poslovanja sa njima.

Lijepi pozdrav iz Slovenije, i uspješnu sezonu.

Lili

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Ja sam isto prijavio , posto je bilo besplatno, stranica je cista prevara, pa ako tko nasjedne i plati opet dobro..

Isto tako neki objekt moze da prijavi bilo tko svoj i tudi, tko garantira da je bas vlasnik prijavio, osim toga preko njihovih stranica nije stigla niti jedna ponuda a ni upit ..

 

Nisam lud da im platim 100 eura za jednu sobu, ne placam ni nasoj policiji kazne, a kamoli njima ..malo sam istrazivao po stranim stranicama, takoder svi imaju problema sa slanjem e-maila za otkazivanjem smjestaja, E-mail ne primaju ali su zato brzi za poslat opomenu.

 

Stranica je prijavljlena od drugih korisnika udruzi

 

ASA and European consumer council

:palac:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 mjeseci kasnije...

Pozdrav!

 

Mi smo takodjer prije 3 dana dobili prijetnju tuzbom.

Jos uvijek nismo dobili nikakvo pismo odvjetnika ali pretpostavljam da je to sljedeci potez.

 

Nazalost, nisam im slala nikakav mail da otkazujem suradnju nakon 30 dana pa sam sada zato u nedoumici da li da platim ili ne (imaju moje ime i prezime i adresu apartmana koji iznajmljujemo, ali ne i onu na kojoj sam prijavljena).

Da sam im poslala mail ili fax prije isteka tih 30 dana ne bi sigurno platila, a ovako se ipak predomisljam.

 

Kakvi su ishodi ranijih slucajeva?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 godina kasnije...

I mene zanima što ste napravili, jer jučer sam dobila prijeteči e-mail da će dati svojoj pravnoj službi. Nasjela sam, bili su dosadni s ponudama, prijavila sam smještaj na 30 dana i naravno zaboravila sam se odjaviti, misleći da će me bar obavijestiti da mi ističe besplatan period. Bezobrazni su i ne bi im platila, čak sam i otkazala ugovor, a oni meni da moju odjavu primaju na znanje tek u srpnju 2012.!

Zna li netko imam li neku zaštitu kao potrošač? Što oni mogu napraviti?

Btw, danas sam poslala i upit udruzi za zaštitu potrošača.

LP

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 6 mjeseci kasnije...

Poštovanje,

 

kako se iz napisanoga može vidjeti klopka UPPS dobro radi. Na više mjesta na internetu našao sam postove o problemima koje i mene muče ali ne vidim niti jedan odgovor.

 

Budući su neki postovi od prije više godina bilo bi lijepo vidjeti što se dogodilo.

 

Treba li plaćati prevarantima ili nemaju zakonske podloge za potraživanja ?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija