Jump to content

presuda


ivan699

Preporučene objave

15.08.2007. sam počinio prometni prekršaj vožnje pod utjecajem alkohola 1,26 promila. kazna je iznosila 2000 kn. na tu sam se odluku uložio prigovor, odnosno moja obrana je bila u smislu da sam student, prvi put i još puno toga u tom kontekstu. sad mi je stigla presuda da moram platiti 500 kn za kaznu i 100kn za sudske troškove u roku od 15 dana. u presudi mi je navedeno niz olakotnih okolnosti i niti jedna otegotna okolnost.

u presudi mi još piše da se kazna može zamijeniti radom za opće dobro.

sad me zanima dali da platim kaznu ili što?hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

da sam na tvome mjestu ja bih to platio..naime ja sam u istoj situaciji..imam kaznu od 2000kn(jučer je dobio) zbog prebrze vožnje i da meni tako smanje ja bih bio presretan, isto sam student pa ću probati isto kao i ti :palac: Samo mi reci dali si taj prigovor odnio osobno u PP ili poštom? Još me zanima dali taj obrazac za prigovor podižeš u PP?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Za Ivana699

 

Pošaljite dopis da pristajete na rad za opće dobro i to je to.

 

Za vidaspeed

 

Obrazac za prigovore ne potoji, a da postoji sigurno ga ne bi dijelili u policiji jer je njima (kao i državi) u ineteresu da građani plate ono za što su kažnjeni, a ne da prigovaraju.

 

Kako ste vi kažnjeni po novom zakonu dužni ste navest u prigovoru zbog čega prigovarate:

- poricanja prekršaja

- izrečene kazne, primjenjene mjere (oduzeta vozačka) , troškova postupka,

(Dakle "odaberi jedan broj, sigurno ćeš pogriješiti" govorila je svojevrsno Morgama Hugu u Hugoshowu :-D )

 

i sve to obrazložiti i potpisati.

;-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje