difovac objavljeno: 2. prosinac 2008. Dijeli objavljeno: 2. prosinac 2008. zanima me da li netko zna koje su knjige obavezne prilikom vođenja udruge, gdje se upisuju prihodi i rashodi..,izdani računi itd.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Milly odgovoreno: 2. prosinac 2008. Dijeli odgovoreno: 2. prosinac 2008. Poslovne knjige i način vođenja knjigovodstva (dvojnog ili jednostavnog) ovisin od vrijednosti imovine, odnosno visine prihode. Neprofitna organizacija čija je vrijednost imovine prema podacima za proteklu kalendarsku godinu manja od 100.000,00 kuna i godišnji prihod prema podacima za proteklu kalendarsku godinu manji od 100.000,00 kuna nije obvezna sastavljati i predavati financijske izvještaje te primjenjivati računski plan prema odredbama ove Uredbe. Odluku o drugačijoj organizaciji knjigovodstva i načinu izvještavanja donosi osnivač. (2) Neprofitne organizacije iz stavka 1. ovog članka dužne su obavijestiti Državni ured za reviziju i Ministarstvo financija da, u skladu s odredbama ove Uredbe, ne sastavljaju financijske izvještaje. (3) Neprofitna organizacija iz stavka 1. ovog članka dužna je voditi najmanje Knjigu blagajne i Knjigu prihoda i rashoda primjenom jednostavnog knjigovodstva i novčanog računovodstvenog načela. (4) Knjiga prihoda i rashoda sadrži najmanje sljedeće podatke: 1. redni broj, 2. broj i datum knjigovodstvene isprave na temelju koje se unosi podatak u knjigu prihoda i rashoda, 3. naziv knjigovodstvene isprave koja je osnova za knjiženje, 4. opis poslovne promjene, 5. iznos prihoda i rashoda. (5) U Knjigu blagajne se kronološkim redom unose podaci o izvršenim gotovinskim uplatama i isplatama. Knjiga blagajne sadrži najmanje sljedeće podatke: 1. redni broj, 2. datum i broj knjigovodstvene isprave, 3. opis, 4. uplaćeni ili isplaćeni iznos. Evo link na Uredbupa možete pročitati sami. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petar2 odgovoreno: 20. travanj 2010. Dijeli odgovoreno: 20. travanj 2010. bok, evo upravo sam procitao: UPUTA O PRIMJENI ČLANKA 71. UREDBE O RAČUNOVODSTVU NEPROFITNIH ORGANIZACIJA IV. Neprofitne organizacije osnovane u 2009.g. Neprofitne organizacije osnovane nakon 1. siječnja 2009. g. dužne su voditi dvojno knjigovodstvo i sastavljati te predavati financijske izvještaje slijedeće tri godine neovisno o visini prihoda i imovine. Kako je nasa udruga osnovana u 2010, smatram da bi trebali voditi dvojno knjigovodstvo i sastavljati te predavati financijske izvještaje slijedeće tri godine. Da li ima kakvih promjena na ovaj zakon i da li to znaci da ne mozemo izbjeci dvojno knjigovodstvo iako bi RNO obrasu naveli da želimo voditi Jednostavno knjigovodstvo. jos nismo predali RNO obrazac. puno hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Makora odgovoreno: 25. svibanj 2011. Dijeli odgovoreno: 25. svibanj 2011. Vidi malo ovdje: http://makora.hr/udruge-jednostavno-ili-dvojno-knjigovodstvo/ Jako je važno kada je udruga osnovana, jer o tome prvenstveno sve ovisi. Nakon toga, dolazi kriterij prihoda i imovine. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.