Jump to content

zajedničke režije


k1979

Preporučene objave

Situacija u našoj zgradi je ovakva. Uplaćujemo pričuvu na račun kod upravitelja zgrade. Dodatno se organizira plaćanje zajedničkih režija zgrade u koje ulaze: zajednička struja, čistačica, kotlovničar, domar i blagajnica. Moja pitanja su slijedeća:

 

1. Je li potrebno imati domara u zgradi ako imamo upravitelja koji je zadužen za popravke u zgradi?

 

2. Je li potrebno plaćati kotlovničara (posebna osoba od domara)ako je u zgradi poluautomatska kotlovnica (bila je automatska ali ju je isti u suradnji s domarom pokvario)?

 

3. Ima li smisla plaćati još i blagajnicu koja ubire sva ta davanja?

 

4. Kako bi se ekonomičnije moglo urediti plaćanje kućnih režija? Sada se plaća gotovinom kod blagajnice.

 

Nevjerojatno je koliko ljudi svi pričaju okolo da je to loše, ali nitko ništa ne poduzima, svi šuti i plaćaju. Mi smo dužnici već duže vrijeme, i odbijam davati novac u vjetar. Ovi ljudi zarade popriličan novac, budući da je u zgradi puuuno stanova. Imam ideju da uplaćujem struju i čistačicu, jer to jedino smatram opravdanim. Kako potaknuti stanare da nešto promijene?

 

hvala unaprijed na odgovorima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija