silencio objavljeno: 17. ožujak 2009. Dijeli objavljeno: 17. ožujak 2009. dosli su nam prije 2 tjedna iz elektre sa cinjenicom da nam brojilo ne radi kako treba kazu neka zica nije bila spojena u plombiranom brojilu . Sada nam je dosao racun od 9000 kn kao razlika i ostali smo sokirani Jel ima netko iskustva sa ovakvim slucajem i sta uciniti hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
travoltica odgovoreno: 17. ožujak 2009. Dijeli odgovoreno: 17. ožujak 2009. Vaš je problem "uređen" Općim uvjetima za opskrbu električnom energijom ("Narodne novine", broj 14/06). Članak 74. stavak 1. određuje da je mjerna oprema na obračunskom mjernom mjestu kupca vlasništvo operatera prijenosnog sustava ili operatera distribucijskog sustava i isti ju je dužan održavati i ovjeravati o svom trošku. Prema članku 80. stavku 4. Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je o svim uočenim nepravilnostima mjerne opreme, koje utječu na obračun potrošene električne energije kupca, pisanim putem obavijestiti opskrbljivača u roku od 24 sata, koji je dužan izvršiti ispravak obračuna potrošene električne energije i o istome obavijestiti kupca. Nadalje, članak 81. stavak 2. propisuje da je za oštećenje ili otuđenje mjerne opreme, uklanjanje plombe ili oštećenje mjernog ormara ugrađenog kod kupca, odgovara kupac, koji snosi i sve troškove vezane za popravak ili nabavu mjerne opreme, osim ako oštećenje ili otuđenje mjerne opreme nije mogao spriječiti. I konačno, članak 98. stavak 1. određuje da kad se utvrdi da je registriranje električne energije bilo nepravilno, procjena neregistrirane električne energije i snage će se izvršiti prema prethodnom obračunskom razdoblju ili istom razdoblju prethodne godine kada je registriranje bilo pravilno, a ako to nije moguće tada prema sljedećem obračunskom razdoblju kada registracija bude ispravna, i to za razdoblje od kada je utvrđena neispravnost. Svoj račun možete osporiti u roku od 15 dana od izdavanja, te ako je vaš prigovor opravdan, izdati će vam se novi račun. Slijedom navedenoga, potrebno je da što prije podnesete prigovor na račun Elektri, a u istom možete navesti sve ove odredbe (iako naravno niste u obvezi) te posebno naglasiti da niste imali nikakvog utjecaja na kvar niti ste znali za njega. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
silencio odgovoreno: 17. ožujak 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 17. ožujak 2009. puno hvala na brzom i strucnom odgovoru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.