Jump to content

Mirovinsko zanemaruje moju zamolbu - šta napraviti ?


Kompa

Preporučene objave

Dana 27. 10. 2008. godine HZMO primilo je moj zahtjev za novim izračunom visine mirovine u koji će se uzeti u obzir veći koeficjent od 1,85 i veći čin, vezano za priznati status HRVI 30 % - privremeno do 30. 06. 2009 .

 

Međutim do dana današnjega nisam dobio nikakvu obavijest ili rješenje o istome.

 

Zvao sam područnu službu i raspitivao se ali svi se prave grbavi i nitko ništa ne zna o istoj mojoj zamolbi, odnosno kažu da je imaju kao evedentiranu - zaprimljenu ali šta je po istoj rješeno se ne zna jer nikakvo rješenje vezano za istu nije rađeno ????

 

Šta da radim ?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Duro je napisao:

Za početak ne bi bilo loše da se pisanim putem obratite predstojniku PS HZMO koja treba donijeti rješenje i izrazite svoje nezadovoljstvo takvim načinom i ujedno tražite njegovo pisano očitovanje sukladno čl. 296 ZUP-a.

 

Hvala Duro, a jel to Zakon o općim upravnim poslovima ?

Ako je nisam u istome našao čl. 296 ( nema ih toliko ), a ako nije koji je da pročitam da znam šta ču pisati , odnosno da znam šta sam napisao.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Duro je napisao:

ZUP ... Zakon o općem upravnom postupku

 

Ja sam našao taj zakon na stranicama narodnih novina i ima samo 171 članak. Nema 296 članka. Duro daj molim vas kako da dođem do čl. 296 ZUP-a da vidim šta piše u njemu, da znam ovima u HZMO napisati da mi se pismeno očituju zašto tako rade.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ti si gledao onaj koji još nije u primjeni (pozor: Članak 171.

"Ovaj Zakon stupa na snagu 1. siječnja 2010. a objavit će se u »Narodnim novinama«."), a onaj koji još važi čl. 296: "Službena osoba koja vodi postupak, odnosno koja donosi rješenje odnosno zaključak, dužna je u roku od osam dana nakon isteka roka za rješavanje te upravne stvari iz Članaka 218. i 247. ovog zakona, pismeno obavijestiti stranku o razlozima zbog kojih rješenje odnosno zaključak nisu doneseni i o tome koje će radnje poduzeti u svrhu njihovog donošenja."

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Samo jedno pojašnjenje.

Članak 296. ZUP-a govori o situaciji kada nije doneseno rješenje po zahtjevu stranke ili po njenoj žalbi u rokovima iz ZUP-a. Dakle, u takvoj situaciji bi se nadležno tijelo trebalo samo (bez traženja podnositelja zahtjeva) obratiti stranci dopisom u kojem bi trebali navesti razloge kašnjenja i koje će slijedeće radnje poduzeti u svrhu donošenja rješenja. U praksi je takovo postupanje nadležnog tijela vrlo rijetko.

Međutim, ukoliko Kompa želi igrati aktivno, treba se pozvati na članak 218. stavak 2. ZUP-a (šutnja administracije) i izjaviti žalbu ("Ako nadležni organ protiv čijeg je rješenja dopuštana žalba ne donese rješenje i ne dostavi ga stranci u propisanom roku, stranka ima pravo žalbe, kao da je njezin zahtjev odbijen"). Ukoliko to napravi, tada će drugostupanjsko tijelo zatražit će da mu prvostupanjsko navede razloge zbog kojih rješenje nije doneseno u roku. Ako nađe da rješenje nije doneseno u roku zbog opravdanih razloga, ili zbog krivnje stranke, odredit će prvostupanjskom tijelu rok za donošenje rješenja, koji ne može biti duži od jednog mjeseca. Ako razlozi zbog kojih rješenje nije doneseno u roku nisu opravdani, drugostupanjsko će tijelo zatražiti da mu prvostepanjsko pošalje spise predmeta (čl. 246.).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

morskywuk je napisao:

Samo jedno pojašnjenje.

Članak 296. ZUP-a govori o situaciji kada nije doneseno rješenje po zahtjevu stranke ili po njenoj žalbi u rokovima iz ZUP-a. Dakle, u takvoj situaciji bi se nadležno tijelo trebalo samo (bez traženja podnositelja zahtjeva) obratiti stranci dopisom u kojem bi trebali navesti razloge kašnjenja i koje će slijedeće radnje poduzeti u svrhu donošenja rješenja. U praksi je takovo postupanje nadležnog tijela vrlo rijetko.

Međutim, ukoliko Kompa želi igrati aktivno, treba se pozvati na članak 218. stavak 2. ZUP-a (šutnja administracije) i izjaviti žalbu ("Ako nadležni organ protiv čijeg je rješenja dopuštana žalba ne donese rješenje i ne dostavi ga stranci u propisanom roku, stranka ima pravo žalbe, kao da je njezin zahtjev odbijen"). Ukoliko to napravi, tada će drugostupanjsko tijelo zatražit će da mu prvostupanjsko navede razloge zbog kojih rješenje nije doneseno u roku. Ako nađe da rješenje nije doneseno u roku zbog opravdanih razloga, ili zbog krivnje stranke, odredit će prvostupanjskom tijelu rok za donošenje rješenja, koji ne može biti duži od jednog mjeseca. Ako razlozi zbog kojih rješenje nije doneseno u roku nisu opravdani, drugostupanjsko će tijelo zatražiti da mu prvostepanjsko pošalje spise predmeta (čl. 246.).

 

A kome da pišem - na koga da adresiram ; HZMO područna služba, na protokol ili na predstojnika ?

 

Hvala na odgovorima

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako ćete izjavljivati žalbu zbog nedonošenja rješenja od strane PS HZMO-a kao prvostupanjskog tijela; što vam je savjetovano kao aktivniji potez, tada žalbu dostavljate Središnjoj službi HZMO-a ( Mihanovićeva 3 , Zagreb). A ako ćete probati nazovimo to požurivati preko predstojnika PS HZMO-a tada je dovoljno PS HZMO i na ruke predstojniku ( na njihovim stranicama imate podatke kako o adresama tako i o osobama koje su predstojnici PS).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

morskywuk je napisao:

Kompa je napisao:

A kome da pišem - na koga da adresiram ; HZMO područna služba, na protokol ili na predstojnika ?

Riječ je o žalbi. Znači žalba se izjavljuje drugostupanjskom tijelu (Središnja služba HZMO) putem prvostupanjskog tijela (predaje se PS HZMO koja je tebala donijeti prvostupanjsko rješenje)

 

Hvala vam puno obojci na pomoći. Razmislio sam, prvo ću pisati PS , pa ako ne bude koristi idem na žalbu na koju ću duuuugo čekati.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija