Jump to content

prava oca zatvorenika


mama111

Preporučene objave

Imam dijete od 14 mjeseci i živimo sami u obiteljskoj kući u dalmaciji. Moj izvanbračni suprug je trenutno na odsluženju kazna zatvora u trajanju od jedne godine u zagrebu. Ja sam ne zaposlena i primala sam 3 mjeseca s biroa novčanu naknadu,i sad još primamo 200kn dječjeg doplatka preko supruga. Inače sam redovan student i faks mi je u stanju mirovanja radi brige o djetetu. Odvjetnik koji vodi njegov slučaj dodjeljen mu je pro bono,ali smo se dogovorili da ćemo mu mi platiti koliko god treba samo da nešto napravi,da ga pokuša izvaditi iz svega ovoga,ili da smanji kaznu ili bilo bilo što samo da nam pomogne. Iako smo mi obitelj s minimalnim primanjima, a jedini uzdržavatelj do sad je bio moj suprug,platili smo tom odvjetniku 13 000kn da nešto učini. Na kraju je moj suprug dobio istu kaznu kao svi drugi bez ikakvog smanjenja i bez ikakvih pogodnosti. Odvjetnik je obećao da će sada sastaviti molbu za pomilovanje i zahtjev za izvanredno ublažavanje kazne,te da će mi se javiti,ali još ni glasa od njega. Ja sam mu poslala sve papire u vezi sa slučajem i svoju verziju molbe za pomilovanje. Više ne znam kome da se obratim i što da napravim. Zanima me da li ja mogu nekome pisati,ministarstvu pravosuđa ili upravi zatvora-napisati nekakvu molbu za uvjetno puštanje,ili za premještaj u zatvor negdje bliže ili u mjesto prebivališta,ili bar za smanjenje kazne,ili za povremeno puštanje radi viđanja djeteta. Inače djelo za koje je moj suprug optužen počinio je prije 6 godina kada je bio bez ikakvih primanja i nije imao obitelj i dijete. Zanima me da li i ja mogu još tražiti nekakvu novčanu naknadu budući da sam ostala sama,nezaposlena i s malim djetetom. Molim vas,pomozite mi i dajte mi neki savjet jer želim da suprug bude što više s nama i da ga dijete viđa. Ne znam kome da se više obratim i što da napravim. Što se prava i zakona tiče ne znam ništa, al sam dosta čitala o svemu i uvijek vidim neku nadu i neku mogu