Jump to content

otkaz darovnog ugovora...molim pomoć


student20

Preporučene objave

Poštovani stručnjaci -javljam se prvi puta na ovaj forum i molim Vas hitno savjet.Imam 20 god i redovni sam student u ZG- Naime 14. svibnja ove godine deda mi je darovnim ugovorom darovao traktor star31.g i nekoliko priključaka - sveukupne vrijednosti cca 25.000 kn. Nakon mjesec dana njegova prijateljica-15 god mlađa od njega ga je uvjerila da treba on prodati taj traktor i njoj dati novce, ak želi biti s njom, i zajednički kod njezine odvjetnice su napravili zahtjev, tj, njezina odvjetnica koja dotičnoj vodi nekoliko sporova je meni poslala dopis da u roku 15 dana trebam doći kod nje radi raskida tog darovnog ugovora -kako je navela odvjetnica u dopisu-zato jer je djed u teškoj materijalnoj situaciji- ili će me u protivnom djed tužiti sudu za povrat dara. Iz moralnih principa ja to ne želim vratiti jer moj djed ima hrv i ino mirovinu ukupno oko 5.000 kn , a ja sam student koji je u principu bez primanja, ponekad ako ulovim nešto preko Student servisa i ono što mi roditelji daju za najnužnije školovanje. Napominjem da cijelog svog života prema djedu nisam uputio niti jednu ružnu riječ niti mu se ičim zamjerio . Molim savjet kako se postaviti u ovom slučaju i da li ja imam ikakvo pravo kao student bez redovitih primanja na besplatnu pravnu zaštitu i da li društvo i sistem ikako mogu štititi nas uzorne i poštene građane od gramzljivih sponzoruša . Unaprijed zahvaljujem na savjetima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne kaže se gramzljivih nego gramzivih.

Darovanje se može opozvati samo zbog grube nezahvalnosti obdarenika i osiromašenja darovatelja, ako se i obdarenik ne nalazi u oskudici. Definicije i dodatne informacije možete pronaći u Zakonu o obveznim odnosima, na www.nn.hr, broj 35, godina 2005, članci 493-498. Mislim da je tamo sve jasno opisano i da ne morate vratiti dar.