Jump to content

Koja su moja prava kod nesavjesnog poslovanja Iskon interneta?


anonimno

Preporučene objave

Poštovani molim vas za savjet,

od 1.5. 2004. do 1.5.2005. ja i suprug smo bili uzeli od Iskon interneta pretplatu Gold na 12 mjeseci 867,42 kn. 23.12.2004. uzeli smo i Maxadsl od T-coma, te smo od iskona samo koristili e-mail adresu. Pred kraj ugovora s Iskonom nazvali smo ih u nekoliko navrata i poslali e-mail, zašto oni tvrde da nemaju u svojoj evidenciji (mi naravno nemamo nakon godinu dana to u računalu) o traženju zadržavanja e-mail adresa i prelasku na Optimal pristup, bez pretplate, plaća se samo potrošnja. Kako smo u dva navrata dobili nebulozni odgovor tipa da mi i dalje možemo ostati na Gold pretplati i biti na Maxadsl-u, nismo vršili nikakve uplate već nam je e-mail adresa na Iskonu isključena nakon dva mjeseca.

U prosincu 2005. dobili smo opomenu od tvrtke Coface interkredit, pravnog zastupnika Iskona da platimo te pretplate. Po nagodbi bi platili dva mjeseca plus njihova provizija od 18% (227,45 kn x2), ali to nije obračun dva mjeseca po Gold pretplati već po nekoj skupljoj tarifi. Ja sam im ponudila plaćanje svih načinjenih troškova po najskupljoj cijeni što oni ne prihvaćaju jer su smiješno mali, kao ni dvomjesečnu pretplatu po Gold tarifi koju i tako potražuju od 144,57 kn. No, druga stvar koja mene više nervira je činjenica da se u Iskonu prave da nikad nisu bili kontaktirani i ne žele preuzeti nikakvu odgovornost za ovaj propust. Odgovor je da mi nismo zatražili pismenim putem raskidanje ugovora koji se automatski obnovlja, što je istina ali mi nismo ni htjeli to, već promijeniti vrstu usluge i pri tome zadržati e-mail adrese bitne za naš posao. Iskon omogućuje promjene usluge elektronskim putem kao i telefonsku pomoć korisnicima savjetima, što se nije desilo u ovom slučaju. Gubitkom e-mail adresa, naravno tijekom vikenda, izgubili smo i neke bitne podatke, znanstvene radove za lekturu itd. što nam uopće nije bilo u interesu jer smo sveučilišni djelatnici, a po ovom pristupu ispada da smo najobičniji preveranti.

Doista naša struka, koliko god bila podcijenjivana u ovom društvu, ipak sa sobom nosi nekakvu obavezu časti i ovakav bezobrazan stav Iskona i njihovih pravnih zastupnika je više nego uvredljiv.

Stoga vas molim ukoliko mi možete dati pravni savjet za ovu situaciju, mi smo spremni platiti sve naše troškove, ali želimo da i druga strana snozi posljedice za nesavjesno poslovanje.

Hvala unaprijed

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Vi ste njima slali e-mailove kojih više nemate (nakon godinu dana), a oni tvrde da e-mailove nisu primili. I dokaza nema, barem prividno. U svakom slučaju, server bi trebao zabilježiti primitak svake pošiljke. Zaključujem da se radilo o Iskonovom serveru ako ste slali s njihove mail adrese. Na njihovom serveru u logovima također treba biti zabilježeno da su taj mail primili. Dakle, slanje i primanje možete dokazati uvidom u logove servera u vremenu kada ste mailove njima slali. Međutim, za uvid u server će vam trebati sudski nalog.

 

Odgovore koje ste dobili oni su sastavili kao da ste postavili tehničko pitanje da li istovremeno možete koristiti usluge dvaju različitih poslužitelja. Pa su vam slobodno odgovorili da se ne brinete jer uvijek možete sve to plaćati.

 

Najvažnije je da pažljivo pročitate ugovor koji ste s njima potpisali. Ako amo jasno stoji da pismeno morate podnijeti zahtjev za promjenama, onda ste to trebali vlastoručno potpisati i poslati preporučeno poštom i to s povratnicom. Nisu oni pod pismeno podrazumijevali da to možete učiniti sredstvima elektroničke komunikacije, ako to nije bilo navedeno u samom ugovoru. Vaš potpis je ujedno i dokaz autentičnosti, a e-mail može posalti bilo tko i na bilo koju adresu.

 

Što se tiče prebacivanja na skuplju tarifu, to nije rijetkost i nije samo Iskonova karakteristika. Obično se to u ugovorima navodi, u smislu da poslužitelj zadržava pravo da u svakom trenutku može promijeniti tarifni model - tako je to često s nekom super-pretplatom za mobitel.

 

Što se tiče gubitka podataka... Jesu li vas obavijestili da će ukinuti te e-mail adrese ranije? Jeste li to mogli zaključiti na temelju ugovora ili kakve opomene koju su Vam dostavili. Možda su vam samo zamrznuli korisnički račun, ali ne i obrisali podatke - dakle isti možda još postoje. Ipak, mislim da je jednostavniji put to tražiti od autora ponovo, nego od Iskona.

 

Najjednostavnije je da platite to što Vas traže i da s njima ubuduće više ne poslujete. Ipak, budite oprezni sa telekomunikacijama i internet poslužiteljima jer lako dovode ljude u zabludu o svojim uslugama, koje skupo poslije naplaćuju, s time da uvijek imaju dokaz da ste Vi na to pristali.

 

Na kraju n sami ništa ne znate o pristanku....

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija