bozolik objavljeno: 26. siječanj 2010. objavljeno: 26. siječanj 2010. Koje je dokumente potrebno pribaviti prilikom donacije određene informatičke opreme maloj udruzi. Npr, ako se grad poželi riješiti stare inf. opreme čija je knjigovodsteva vrijednost vjerojatno 0 Kn jer je već daleko amortizirana i tu opremu donira nama jer nama može dobro poslužiti, koje papire za to moramo imati. Da li je dovoljan zapisnik o doniranju/preuzimanju opreme ili trebaju još kakovi papiri. Da li je potrebna kakova ovjera kod javnog bilježnika? Također, ako članovi požele skupiti novce (osim redovne članarine) za kupnju neke opreme za udrugu kako te nove legalno uvesti u udrugu - kao donaciju? ili što. Ako neki član udruge ili netko drugi poželi neku opremu darovati udruzi koje dokumente treba napraviti da se ta oprema redovno uvede u popis imovine udruge? Koliko ja shvaćam za sve kupnje nužno je imati račun na ime udruge. Ali što ako udruga želi kupiti neku opremu od fizičke osobe. Kako onda riješiti potrebnu papirologiju? Citiraj
krester odgovoreno: 29. siječanj 2010. odgovoreno: 29. siječanj 2010. kod svih oblika donacija od strane pravnih i fizičkih osoba dovoljeno je imati odluku donatora koju je ovjerila ovlaštena osoba ili ugovor o donaciji. Kada se prima donacija u naravi, primjereno je da donator u svojoj odluci iskaže procijenjenu vrijednost doniranog dobra. ako je procijenja vrijednost realna i objektivna primatelj donacije u tom iznosu priznaje imovinu i prihod od donacije. nije bitno koja je knjigovodstvena vrijednost u poslovnim knjigama donatora. odluka o donaciji može biti i zahtjev za donacijom ovjeren od ovlaštene osobe donatora. kada članovi pored članarine skupljaju novac za nešto to je namjenska donacija ili ako je potvrđeno inzernim aktom udruge da svi članovi trebaju još nešto namjenski uplatiti smatra se članskim doprinosom. donacije članova mogu im biti porezne olakšice pri godišnjem obračunu poreza na dohodak(dobit ako udovolje propisanim uvjetima. kada se nešto kupuje od fizičke osobe koja nije poduzetnik, odnosno imovina koju prodaje nije iz poduzteničke djelatnosti dovoljno je sklopiti kupoprodajni ugovor. može biti i usmeni. primjereno je da na blagajničkoj isplatnici navedete sve nužne elemente kupoprodajnog ugovora. dokumenti za evidentiranje donacija u naravi su: odluka o donaciji ugovor o donaciji zahtjev za donacijom zapisnik o donaciji... Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.