mikusa objavljeno: 10. veljača 2010. Dijeli objavljeno: 10. veljača 2010. poštovani, prilikom internet plaćanja došlo je do greške pri upisivanju broja žiro računa te su novci otišli na pogrešan račun i to na račun koji je u blokadi.dali banka ima pravo zadržati novac koji je greškom uplaćen(napominjem da su poduzeti svi koraci kako bi se uplata stornirala, čim je greška uočena , poslan je zahtjev za storno uplatu)molim za odgovor, prema kojem to zakonu banka smije zadržati novac koji joj ne pripada(jer je greškom uplaćen) i kako to da je povrat krivo uplaćenog novca moguć jedino ako račun nije u blokadi ili ako je greška u transakciji napravljena od strane bankarskog djelatnika(pa greška je greška nije bitno tko je pogriješio) molim za savjet kome dalje da se obratim Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
krester odgovoreno: 11. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 11. veljača 2010. vidi Zakon o platnom prometu u zemlji Odgovornost za izvršenje plaćanja (članak 42. i 43.) Narodne novine vidi Zakon o obveznim odnosima nastanak obveze (članak 20.) stjecanje bez osnove (članak 1111.- 1120.) an-arhos 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nada111 odgovoreno: 15. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 15. veljača 2010. Molim da mi pomognete : KAKO DA SAZNAM ŽIRO RAČUN FIRME KOJA REDOVITO OSPLAĆUJE PLAĆE RADNICIMA A MOJE UTUŽENO POTRAŽIVANJE STOJI U REDU NA NEKOM ŽIRO RAČUNU KOJI JE DEBELO I DUGO U BLOKADI OČITO JE DA IMAJU JOŠ NEKI MENI NEPOZNAT Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 15. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 15. veljača 2010. @nada111: Molim ne postavljajte istu temu na više foruma! Imate odgovor na ovaj upit u "Trgovačkom pravu". Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mikusa odgovoreno: 19. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 19. veljača 2010. Poštovani, stvar je vrlo delikatna,malo da pojasnim;ja vam se obraćam kao oštećena stranka: naime radi se o korisniku usluge i meni kao pružatelju i izvršitelju usluge:korisnik usluge je dao nalog za plaćanje (osoba koja je vršila uplatu odmah je uočila da je uplatila na krivi račun)poslalo se banci pismeni zahtjev za storno uplatu, banka odgovara da nemože izvršiti storno uplate jer su sredstva prosljeđena ovrhovoditelju (drugoj banci kod koje se vodi pravni subjekt i čiji račun je u blokadi)nakon niza pokušaja (od strane korisnika usluge) banka se napokon obratila pismenim putem kako nisu u mogučnosti vratiti krivo uplaćena sredstva jer su ona upotrebljena za zatvaranje djela dugovanja po računu koji pravni subjekt ima otvoren u njihovoj banci i sve dok traje blokada računa ništa od novaca. Jednostavno rečeno: kriva uplata, nama povrata,korisnik usluge (krivo uplatio) mi ostajemo zakinuti za iznos koji nam pripada (jer je novac bio nama namjenjen pošto smo pružatelji usluge), banka zadržava iznos dok se žiro račun pravnog subjekta koji se vodi kod banke ne odblokira. Molim za savjet dali medije uvući u priču?, jer pravnim putem ako idemo to će trajati i trajati... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
miaaaa odgovoreno: 19. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 19. veljača 2010. svaka firma ima svoj matični broj prema kojem se vodi i registru hrvatskih banaka. kad je napravljeno utuženje automatski se blokiraju svi računi u svim bankama te firme. Utuženje ide na glavni račun te firme i na njemu su sva potraživanja redoslijedom, ukoliko se vrši bilo kakva uplata na račun firme ( bez obzira u koju banku dođe )glavni račun potražuje i naplata se vrši redoslijedom. Firma može plaće davati u gotovini tj.putem opće uplatnice jer to može raditi u gotovini do 5.000,00 kn a ako je blokirana i više iznose to se njima naravno ne vidi u izvodima i ne znam kako to knjiže. možda da provjeriti da li je vaša ovrha, zadužnica ili šta već svarno provedena? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
krester odgovoreno: 20. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 20. veljača 2010. miaaaa je napisao: ...Firma može plaće davati u gotovini tj.putem opće uplatnice jer to može raditi u gotovini do 5.000,00 kn a ako je blokirana i više iznose to se njima naravno ne vidi u izvodima i ne znam kako to knjiže. možda da provjeriti da li je vaša ovrha, zadužnica ili šta već svarno provedena? Poslovni subjekti, pravne i fizičke osobe koje se bave djelatnošću, čine prekršaj ako obavljaju plaćanja u gotovini neovisno o iznosu ako imaju blokirani račun za redovno poslovanje. To proizlazi iz odredbi članka 5. Odluke o uvjetima i načinu plaćanja gotovim novcem (NN 36/02.) i članka 47. Zakona o platnom prometu u zemlji. Neovisno o blokadi računa podmirivanje duga gotovinskim plaćanjem je valjano. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mikusa odgovoreno: 20. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 20. veljača 2010. molim Veterana ili Moderatora za odgovor, hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 21. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 21. veljača 2010. Budući da je uplatitelj izvršio krivu uplatu, na njemu je teret povrata iste od strane banke ili pravne/fizičke osobe na čiji je blokirani račun izvršio uplatu. Kako je on još uvijek Vaš dužnik obvezan je izvršiti uplatu Vaših potraživanja te ukoliko ste izdali fakturu temeljem koje je izvršena kriva uplata od njegove strane a on se opravdava time da jest uplatio (ali krivo) podnesite ovrhu na njegov žiro. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mikusa odgovoreno: 22. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 22. veljača 2010. poštovani, u pravu ste, ali ako to napravimo gubimo potencijalnog kupca (što je u današnje vrijeme jako loše), jasno da su oni pogriješili, ali zar banka nemože udovoljit njihovom zahtjevu za povrat sredstava?mi smo u svakom pogledu oštečena stranka jer nismo dobili uplatu koju smo trebali, a izgubit čemo kupca na taj način (ako ih teretimo za ponovnu uplatu) a gdje je u toj cijeloj priči banka?! lijep pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 22. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 22. veljača 2010. Banka može i treba da izvrši prijenos krive uplate na Vaš žiro (temeljem pisanog zahtjeva platitelja,podnositelja naloga za plaćanje) ali je problem u tome da ne smiju vršiti prijenos novca sa računa pod ovrhom,što znači čekanje a ovisno o veličini ovrhe/ovrha, može biti i veoma dugotrajno. Banka može iz vlastitih sredstava izvršiti povrat ali samo ako se ustanovi da je transakcija greška bankovnog službenika. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mikusa odgovoreno: 9. ožujak 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 9. ožujak 2010. Poštovani, evo jedne novosti!nakon niza neuspješnih pokušaja, konačno smo dogovorili i sastanak sa upravom banke!zatražili smo povrat tih krivo uplaćenih sredstava,a odgovor članova uprave banke je sljedeći: ne vidimo razlog zbog čega bi se mi odrekli tog novca(do kojeg su došli krivom uplatom)a ako je vama taj novac neophodan za daljnje poslovanje, možemo vam ponuditi kredit!!!!!!naravno ako kod nas otvorite račun!!!!pitam se koliko daleko ide bezobrazluk??? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
gospod_tomas odgovoreno: 18. listopad 2011. Dijeli odgovoreno: 18. listopad 2011. ja imam sličan problem. Bio sam pretplatnik Tele2 i nakon dobivene ovrhe počeo sam plćati 400 kn po 12 rata, na ž.r. Tele2 kako mi je tada rečeno.Nakon dobrih godinu dana nakon zadnje rate agencija za naplatu mi veli : uplaćivali ste na krivi ž.r., tj trebali ste plaćati na račun agencije, morate od Tele2 tražit povrat sredstava. Prema T2 uputio sam zahtjev 23.9. s kopijom uplatnica i svime potrebnim.Od tada ništa.Prvo me uvjeravaju da će u roku od 15 dana od zaprimanja (23.9.) rješit stvar,nakon toga kažu prigovir je u obradi od 5.10.i od tog dana teće rok od 15 dana (20.10.). 20. je pred vratima, ovi se ne javljaju.....Može li FINA gdje sam plačao izbršit povrat ? Što mi je činit... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
teuta07 odgovoreno: 20. svibanj 2013. Dijeli odgovoreno: 20. svibanj 2013. Poštovani, Moja sredstva iz povrata poreza uplaćena su greškom knjigovotstvenog servisa na blokirani račun druge osobe. Dobivši dopis odmah sam reagirala da se radi o neispravnom ž-ra ali nažalost već je bilo prekasno. U knjigovotstvenom servisu su mi rekli da su ve napisali dopis te da ću svoja sredstva dobiti natrag čim se vlasnik ž-ra zaposli(naime osoba ne radi te tko zna koliko još se mora uzeti za razno razna potraživanja) tako da mi to obećanje ne drži vodu. Zanima me što bi ja mogla napraviti? Pročitala sam čl. iz NN koje ste ponudili kao odgovore na sličnu tematiku, no u ovom slučaju nisam ja osobno izršila uplatu na krivi račun već je za to kriva pravna osoba koja me oštetila. Zahvaljujem se na informacijama Srdačan pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobby9999 odgovoreno: 19. kolovoz 2013. Dijeli odgovoreno: 19. kolovoz 2013. Poštovani, imam problem, molim za pomoć... Čovjek je trebao uplatiti na moj račun i krivo je uplatio i sad me zanima kakva je procedura u tom dijelu i koliko to otprilike može trajati? Navodno je ta osoba kojoj je krivo uplaćeno nešto i podigla novaca i banka još traži nekakvu proviziju povrata novca. Ja se ne razumijem u ovo, ne znam da li me ta osoba pokušava izigrati ili je to stvarno moguće? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 19. kolovoz 2013. Dijeli odgovoreno: 19. kolovoz 2013. uplatio je na krivi račun. vlasniku računa darovao je određenu svotu. to nije tvoj problem . on dokazuje grešku a ne dar i traži povrat uplaćenoga. ti traži da na tvoj račun uplati dug,koji nije uplatio a imao je obvezu. pismeno (preporučeni i sa povratnicom) pozovi ga na plaćanje duga. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Bamby80 odgovoreno: 28. studeni 2020. Dijeli odgovoreno: 28. studeni 2020. Pozdrav, Molim vas ako netko zna ili je imao slično iskustvo. Novac je iz HR uplaćen na pogrešan inozemni račun. Kakav je slijed postupaka u ovakvoj situaciji. Znam za situaciju kad su oba računa u hr, ali šta se dešava ako vlasnik inozemnog računa ne želi dati suglasnost o povratu novca? Internacionalna tužba ili? Kako to funkcionira? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.