Dodagoda objavljeno: 23. veljača 2010. Dijeli objavljeno: 23. veljača 2010. Pozdrav, jučer sam parkirala u zoni 2 i kada sam htjela uzeti kartu(prije toga ssam trčala okolo da nabavim sitne novce za kartu)vidim da aparat za karte ne radi-naravno da nigje nije naznačeno da je aparat u kvaru.Na mobitelu nisam imala kuna za platiti kartu pa sam platila preko svekrvinog mobitela- i tu je nastala greška nisam ispred oznake tablice stavila ZG. I nakon sat vremena dočekala me kazna. Znam da mi sada slijede borba sa njim, ali me zanima imaju li oni uopće pravo kazniti ako je aparat za karte u kvaru ?? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
KronicnaStranka odgovoreno: 23. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 23. veljača 2010. Prvo ih obavijestite o čemu se radi (može i e-mailom), opišite pogrešku, navedite broj mobitela s kojeg je plaćeno, tip i registraciju auta, vrijeme događaja i PIN transakcije (dobili ste ga u povratnoj poruci o parkiranju) i zatražite storniranje dnevne karte (kazni više nema). Pričekajte da vam odgovore, pa onda vidite što ćete dalje. Ako ne odgovore na e-mail, još jedanput isto dopisom preporučenom poštom ili predajom u njihov urudžbeni ured. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
agonija odgovoreno: 23. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 23. veljača 2010. Bitno je napomenuti da li je automat primio novac a nije izdao parkirnu kartu, ili je novac vraćao nazad. Ponekada zna pisati i na ekranu da je automat van funkcije. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.