Jump to content

HITNO (vraćanje studentskog kredita - zastara)


Midori

Preporučene objave

Zbilja mi je jako hitno, svaki bi mi odgovor pomogao.

Dakle, u razdoblju od 1994.-1998. primala sam studentski kredit od poglavarstva grada. U ugovoru je stajalo da će se kredit morati vraćati, ali mojoj je mami nekoliko činovnika natuknulo da taj kredit nitko nikad nije vratio. Prošle su godine, moji su roditelji povremeno primili nekakvo pismo (vjerojatno opomenu) - ja više ne živim u tom gradu pa je sve slano na adresu mojih roditelja. Sad je došlo nekakvo zastrašujuće pismo (ne znam točno kakvo, nisam ga vidjela), ali moja je mama odlučila otići u banku i potpisati ugovor o vraćanju kredita.

Jedan joj je činovnik iz poglavarstva grada rekao da za vraćanje tih kredita ne postoji zastara pa me zanima je li govorio istinu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

zastara postoji za sve ps i za spomenuti kredit.

zastara je :3 godine relativna

5 godina apsolutna

zar po završetku školovanja nisi imala obvezu javiti se davatelju kredita radi odrađivanja ugovorenog radnog staža.

ako si javila kreditoru da si završila faks i da si im na raspolaganju za odrađivanje ugovorenog radnog staža a oni ti nisu osigurali mjesto za odrađivanje staža nisi dužna vračati kredit.

 

podrobno prouči ugovor o kreditu.

navedeno je standard u ugovorima za kredit (lokalne samouprave)

ne potpisuj priznanje za dug bez konsultacije sa nekim pravnikom.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru!:-)

Točno je da je tako stajalo u ugovoru, ali ja im se nisam javila radi odrađivanja radi ugovorenog radnog staža već sam se zaposlila u drugom gradu. Da jesam (ali to je sad što bi bilo kad bi bilo), sasvim sigurno mi ne bi mogli osigurati posao jer znam da su sva mjesta u mojoj struci u tom gradu bila popunjena.