Jump to content

Otvaranje servisa za čišćenje


Matija357

Preporučene objave

Trebao bih pomoć,naime zainteresiran sam za otvaranje vlastitog obrta (servis za čišćenje, znači zaposlio bih u početku par žena koje bi radile za mene i za koje bih ugovarao poslove čišćenja po recimo ugostiteljskim objektima,i ostalim npr. poštama,trgovinama...a zanima me sljedeće...koji je način za otvaranje takvog obrta,dali je to slobodni obrt pošto imaju tri vrste slobodni,vezani i povlašteni...pošto sam student dali imam nekih povlastica itd!

 

Hvala Vam!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Djelatnost iz skupine 81.2 (djelatnosti čišćenja) spadaju u slobodne obrte što znači da Vam za njihovo obavljanje ne treba ispit o stručnoj osposobljenosti,majstorski ispit,srednja stručna sprema ili odgovarajuće više ili visoko obrazovanje.

 

Olakšice pri otvaranju obrta imaju jedino invalidi i branitelji te osobe koje otvaraju obrt na područjima posebne državne skrbi.

 

Možete prijaviti sljedeće djelatnosti po nacionalnoj klasifikaciji (NKD 2007):

 

81.21.-osnovno čišćenje zgrada

81.22.-ostale djelatnosti čišćenja zgrada i objekata

81.29.-ostale djelatnosti čišćenja

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

1. Prijava za upis u obrtni registar

2. Registarski list RL 1 - podaci o obrtu

3. Registarski list RL 2 - podaci o izdvojenom pogonu (ako ima izdvojenih pogona)

4. Registarski list RL 3 - podaci o djelatnostima

5. Tiskanica 1 - podaci o vlasniku obrta

 

koji od ovih papira će mi trebat i dali je dovoljno skinut primjerke sa interneta i printat ili s moraju kupit orginali!

 

I pošto bi zarada na početku mjesečno bila dosta mala dali bi morao plaćat pdv. i dali se ja kao student moram prijavit na hzzo ako imam preko faksa riješeno zdravstveno!

 

Sljedeće me zanima kako kad dobijem obrtnicu moram napravit pečat itd i kad sve to završi prijavim rad a kako prijavit osobu koja će raditi u tom obrtu,znam da nju moram prijavit na hzzo

Link to comment