kazo1000 objavljeno: 19. prosinac 2010. Dijeli objavljeno: 19. prosinac 2010. Posjedujem obiteljsku kuću u Karlovcu u kojoj živim i obavljam djelatnost izrade reklama, dizajna, graviranja i štambilja. Moj obrt nema zakonsku potrebu za poslovnim prostorom. Prije dva mjeseca su bili iz Čistoće i pitali koja je kvadratura mog poslovnog prostora zbog veličine kante za smeće na što sam ja odgovorio da je nemam poslovni prostor za što nisam niti obavezan, te da nemam namjeru plaćati dodatnu kantu za smeće. Sada sam dobio i dodatani račun za odvoz smeća od 56,09 kn na isto ime kao i redovni.Za objekat posjedujem kantu od 120 lit. za koju redovno plaćam mjesečnu naknadu pa smatram da je suludo da plaćam račun za odvoz ničega. Niti imam duplu kantu niti i da je imam nemam u nju što staviti, ni ovu redovnu ne napunim. Interesira me kako pravilno postupiti po ovome. U prodaji imaju i vreće od 60 lit po 6 kn i 120 lit. po 12 kn. Normalnije mi izgleda da netko tko nema smeća ( npr. u Karlovcu ima pučko učilište koji su u podnajmu i imaju jednu učionicu dobili su račun za dovoz smeća od 320 lit. a smeća nema niti u cijeloj godini za 60 lit.) kupi vreću od 60 lit. pa kad je napuni ostavi za odvoz. Čudne su njihove procjene količine smeća. Konačno na računu piše : " Naknada za sakupljanje, odvoz i odlaganje komunalnog otpada. " - a ako ništa ne odvezu kako mi mogu nešto naplatiti. Molio bih odgovor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 19. prosinac 2010. Dijeli odgovoreno: 19. prosinac 2010. smeće se plaća prema kilaži ,volumeno ili po broju osoba prijavljeni na stambenom objektu a ne po kvadraturoi objekta kao ranije. 3. Troškovi gospodarenja otpadom Članak 17. (1) Troškovi gospodarenja otpadom obračunavaju se prema kriteriju količine i svojstvu otpada uz primjenu načela »onečiš¬ćivač plaća »(2) Grad Zagreb, grad i općina za komunalni otpad iz kućanstva kao kriterij količine iz stavka 1. ovoga članka mogu primijeniti jedinicu mase ili volumen otpada ili broj članova kućanstva.« ako pokušaju sa dostavom dopunske kante radi povečanog plaćanja smeća nemoj potpisati zaduženje za kantu. ako potpišeš zaduženje za kantu kao da si potpisao ugovor o korištenju usluge(presude suda) za odvoz smeća,za zapreminu kante. kupiš vreće za smeće i kad je napuniš izbaciš van uz kućnu kantu. ako korisnik nije sklopio ugovor za uslugu ili preuzeo posudu nije u obvezi uslugu plaćati. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
kazo1000 odgovoreno: 5. siječanj 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 5. siječanj 2011. danas sam dobio odgovor na moj dopis za odbijanje plaćanja duplog odvoza smeća. " Čistoća d.. NE UVAŽAVA Vaš prigovor na ispostvljeni račun br. 9523634/30.11.2010. god. za uslugu odvoza komunalnog otpada jer kao gospodarski subjekt podliježete regulativi propisanoj slijedećim aktima : člankom 295. Zakona o obveznim odnosima (NN RH broj 35/05 i 41/08 ), člankom 24.stavak 5. zakona o zaštiti potrošača ( NN RH broj 79/07 i 125/07-ispravk i člankom 3. odluke o obvezatnom korištenju komunalne usluge u dijelu koji se odnosi na sakupljanje i odvoz komunalnog otpada u Gradu Karlovcu ( Glasnik Grada Karlovca br. 8/04), te Pravilnikom o općim uvjetima isporuke komunalnih usluga sakupljanja i odvoza komunalnog otpada Čistoće d.. Karlovac od 10. veljače 2010. god. U postupku fakturiranja potkrala se greška, te račun treba glasiti na korisnika usluge - obrt, te će isti biti ispravljen i ponovno Vam dostavljen. Uz ispriku za grešku, smatramo da je naše objašnjenje prihvatljivo. Referent za reklamacije usluga: Mira Eremić, dipl. oec. to je dopis koji sam dobio. što da im odgovorim? moj obrt ne podliježe zakonu o poslovnom prostoru, tako da ja nemam knjigovodstveno i zakonski poslovni prostor ( obr za izradu reklama, štambilja i raviranje ) već veći dio posla obavljam na terenu, a s obzirom da mi je sjedište obrta u vlastitoj kući obavljam svoju djelatnost i u podrumu, i na etaži gdje živim. Za stambeni objekat dobijam račun za sve komunalne usluge koji i plaćam, ( kanta 120 lit.) i ovo dopunsko plaćanje kojim me maltretiraju je izvan svih pameti jer ja niti nemam dodtanog smeća od 120 lit za 4 x mjesečni odvoz. moja maximaln akoličina smeća za 6 mjeseci ne prelazi 120 lit. molio bih odgovor Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 5. siječanj 2011. Dijeli odgovoreno: 5. siječanj 2011. kupiš vreču za smeče i držiš je u kući kao suvenir. za kupljenu vreču tražiti račun. smeće koje stvoriš u obrtu ubaciš u svoju kućnu kantu.(kanta je tvoje vlasništvo i kad več plaćaš da plaćaš odvoz pune kante). nemoj potpisati primitak fruge kante za smeće. ako potpišeš da si primio kantu za smeće to je kao da si potpisao ugovor o odvozu smeća . nemoj plaćati račune koje dobiješ za obrt. nemogu ti zatvoriti obrt,uskratiti uslugu koju ne koristiš,iskopčati struju ,vodu,plin itd. pismeno(preporučeno i sapovratnicom) obavjesti komunalac da za potrebe obrta netrebaš posudu i da češ za smeće (ako ga bude ) koristiti vreče. mogu te samo tužiti i tražiti plaćanje obveze za koju nisi potpisao ugovor.(pregledati sudsku praksu ,presude Županijskog suda u Vž). odluka suda je u večini slučajeva u skladu sa zakonom. po zakonu dužan si plaćati za ugovorenu uslugu.(ne potpisuj preuzimanje posude za smeće ). obveza plaćanja odvoza komunalnog otpada je po volumenu (zapremini otpada a ne posude)kilaži (otpada)ili po broju članova kućanstva. rizik je tvoj. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.