imand objavljeno: 19. prosinac 2010. Dijeli objavljeno: 19. prosinac 2010. "ZAKON O OBVEZNIM OSIGURANJIMA U PROMETU Postupak i rokovi za rješavanje odštetnih zahtjeva te pravo oštećene osobe na podnošenje tužbe Članak 12. (1) Odgovorni osiguratelj dužan je u slučaju neimovinske štete najkasnije u roku od 30 dana, a u slučaju imovinske štete najkasnije u roku od 14 dana od dana podnošenja odštetnog zahtjeva oštećenoj osobi dostaviti: - obrazloženu ponudu za naknadu štete, ako su odgovornost za naknadu štete te visina štete nesporni, odnosno - utemeljeni odgovor, ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporni." Da li je dovoljno da osiguranje u navedenim rokovima pošalje ponudu/odgovor (primjerice, posljednjeg dana isteka navedenih rokova i to preporučeno) ili u istim rokovima podnositelj odštetnog zahtjeva treba zaprimiti ponudu/odgovor kako bi osiguranje ispunilo zakonske uvjete? Ukoliko, pak, podnositelj ne preuzme preporučenu obavijest smatra li se kako je osiguranje ispunilo zakonske uvjete ili ne? Zahvaljujem na odgovorima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petpetica odgovoreno: 22. prosinac 2010. Dijeli odgovoreno: 22. prosinac 2010. Potvrda o predanoj preporučenoj pošiljci jest dokaz da je pošiljka predana. Osiguravatelj ne može oštećenu stranu prisiliti na zaprimanje pošte. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.