redovit objavljeno: 28. prosinac 2010. Dijeli objavljeno: 28. prosinac 2010. Izdao sam fakturu za uslugu izvršenu u inozemstvu - BiH (oko 1400€), u 4 mjesecu ove godine (Faktura je izdana od d..). Kako mi je to bio frend od frenda, nije sklapan nikakav ugovor. Faktura do danas nije plaćena, a tip tvrdi da je firma u blokadi i da će propasti. Što da radim? Kako se knjigovodstveno rješava neplaćanje ovakve fakture (To mi je i ujedno prva faktura u inozemstvo)? Koje su mi obaveze prema državi? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 4. siječanj 2011. Dijeli odgovoreno: 4. siječanj 2011. Ukoliko je tvrtka u blokadi i pred stečajem,ukoliko nema novca na računu i imovine iz koje se možete naplatiti u stečajnom postupku (ako se prijavite), velika je vjerojatnost da se nikada nećete naplatiti. Osim što niste sklapali ugovor o poslovnoj suradnji, niste niti osigurali naplatu (putem mjenice,zadužnice,akreditiva,fiducije,čeka...), dakle, to je bilo fakturiranje "grlom u jagode". Ukoliko se radi o izvoznoj usluzi neoporezivoj PDV-om,nemate obvezu za PDV, dakle, fakturirana usluga je čisti prihod. Otpis nenaplativih potraživanja od kupaca radite nakon zastarnog roka, u skaldu sa Zakonom o obveznim odnosima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
redovit odgovoreno: 12. siječanj 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 12. siječanj 2011. Oprostio sam se od te love... Porez na dobit ću trebati platiti? Da li proceduralno trebam slati kakve opomene zbog neplaćanja? Jer nažalost sve što imam o tom poslu je izdana faktura od 1 lista. Nema ugovora ni nikakvih putnih troškova ni ničeg? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 12. siječanj 2011. Dijeli odgovoreno: 12. siječanj 2011. Žao mi je zbog Vaše nemogućnosti naplate. Nisu svi poslodavci pošteni, pa drugi put-opreznije. Budući da je faktura najvjerovatnije nenaplativa a ukoliko kažete da ste se i sami "oprostili" od tih novaca i ukoliko ste 100% sigurni u to, jednostavno napravite storno izdanog računa. Navedite da usluga nije mogla biti realizirana zbog nemogućnosti kontakta s kupcem i stornirajte (poništite) račun. Tako Vas neće porezno opteretiti. U suprotnom, tj.da ne želite stornirati,morate slati opomene,utužiti a svakako Vam faktura ulazi u prihode koji se u konačnici (razlici prihoda i troškova) oporezuju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.