JEKI objavljeno: 14. srpanj 2011. Dijeli objavljeno: 14. srpanj 2011. Pozdrav svima... možda je ova tema već negdje bila otvorena, no ne mogu naći, pa se unaprijed ispričavam ako gnjavim. Zanima me gdje mogu naći propise i popis dokumenata koje trebam držati u uredu u slučaju dolaska gospodarske ili neke druge inspekcije? Ako netko ima iskustva s inspekcijama, zanima me da li odmah ide kazna u slučaju neke nepravilnosti ili se dobije neki period u kojem se nepravilnost treba ispraviti? I još samo jedno konkretno pitanje... ukoliko u osnovnim sredstvima postoji zavedena oprema (računalo), a nema ga u uredu, već je privremeno na korištenju kod vlasnika tvrtke doma, hoće li inspekcija raditi probleme? Hvala unaprijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
neja odgovoreno: 14. srpanj 2011. Dijeli odgovoreno: 14. srpanj 2011. izvadak iz obrtnog registra za obrt ili Rješenje trgovačkog suda, za početak, rješenja o minimalno-tehničkim uvjetima za trgovinu ili ugostiteljstvo... ...da bi znala dalje odgovoriti trebam znati kojom djelatnosti se bavite što se tiče sredstva rada -računala...pametnije bi bilo da ono koje je za potrebe tvrtke odvojite od privatnih potreba Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
JEKI odgovoreno: 15. srpanj 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 15. srpanj 2011. Hvala ti neja! Tvrtka je d.. Bavimo se izdavaštvom i registrirani smo za trgovinu, izdavaštvo i usluge(elektroničko i tiskano izdavaštvo, grafičke usluge, razvoj aplikacija i sl...). Nemamo trgovinu, ali imamo robu na skladištu koju distribuiramo dalje u maloprodaju. Ured je zapravo neki oblik tihe djelatnosti, a sam prostor zadovoljava sve tehničke i sanitarne uvjete. Više me zanima ovo područje koje se odnosi na gospodarsku inspekciju (koje papire obavezno treba imati i što zapravo gledaju) + vrši li gospodarska inspekcija i provjeru softvera + kako će se ponašati dragi gosti iz porezne inspekcije (mada sumnjam da će oni tako brzo doću obzirom da im redovito sve podmirujemo... ili će baš zato doći? Bolje da se unaprijed pripremimo da ne bi bilo... auch. Ako možeš pomoći... HVALA!!! Pozdrav! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dioničar odgovoreno: 15. srpanj 2011. Dijeli odgovoreno: 15. srpanj 2011. Poštovani, predlažem da si angažirate osobu koja će za Vas pratiti ovaj dio poslovanja, jer ako se neka nepravilnost utvrdi nema više nisam znao i sl. Danas je teško poslovati uz sve propise, a što se liste tiče ona ne postoji, niti je to tako jednostavno, a radi se o bar desetak zakona i podzakonskih propisa bez obzira čime se bavite. Od dokumentacije koju morate imati na lisu mjesta su izvadak iz sudskog registra, prijavu potpisa u banci, obavjest o razvrstavanju od zavoda za statistiku, iako nekada čak ni to, a dokumente možete dostaviti i naknadno u kratokom roku. Interne akte možete dostaviti naknadno, ali oni se ne moraju uvažiti jer nisu bili dostupni odmah (često se radi potrebe inspekcija rade retroaktivno). O postupanju po utvrđenim nepravilnosima je teško govoriti, jer ovo ovisi od inspektora do inspektora. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.