Jump to content

Gospodarska i druge inspekcije


JEKI

Preporučene objave

Pozdrav svima...

možda je ova tema već negdje bila otvorena, no ne mogu naći, pa se unaprijed ispričavam ako gnjavim.

Zanima me gdje mogu naći propise i popis dokumenata koje trebam držati u uredu u slučaju dolaska gospodarske ili neke druge inspekcije? Ako netko ima iskustva s inspekcijama, zanima me da li odmah ide kazna u slučaju neke nepravilnosti ili se dobije neki period u kojem se nepravilnost treba ispraviti?

I još samo jedno konkretno pitanje... ukoliko u osnovnim sredstvima postoji zavedena oprema (računalo), a nema ga u uredu, već je privremeno na korištenju kod vlasnika tvrtke doma, hoće li inspekcija raditi probleme?

 

Hvala unaprijed!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

izvadak iz obrtnog registra za obrt ili Rješenje trgovačkog suda, za početak, rješenja o minimalno-tehničkim uvjetima za trgovinu ili ugostiteljstvo...

...da bi znala dalje odgovoriti trebam znati kojom djelatnosti se bavite

 

 

što se tiče sredstva rada -računala...pametnije bi bilo da ono koje je za potrebe tvrtke odvojite od privatnih potreba

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala ti neja!

Tvrtka je d.O.o. Bavimo se izdavaštvom i registrirani smo za trgovinu, izdavaštvo i usluge(elektroničko i tiskano izdavaštvo, grafičke usluge, razvoj aplikacija i sl...). Nemamo trgovinu, ali imamo robu na skladištu koju distribuiramo dalje u maloprodaju. Ured je zapravo neki oblik tihe djelatnosti, a sam prostor zadovoljava sve tehničke i sanitarne uvjete.

 

Više me zanima ovo područje koje se odnosi na gospodarsku inspekciju (koje papire obavezno treba imati i što zapravo gledaju) + vrši li gospodarska inspekcija i provjeru softvera + kako će se ponašati dragi gosti iz porezne inspekcije (mada sumnjam da će oni tako brzo doću obzirom da im redovito sve podmirujemo... ili će baš zato doći? :-)

 

Bolje da se unaprijed pripremimo da ne bi bilo... auch.

 

Ako možeš pomoći... HVALA!!!

 

Pozdrav!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani,

 

predlažem da si angažirate osobu koja će za Vas pratiti ovaj dio poslovanja, jer ako se neka nepravilnost utvrdi nema više nisam znao i sl.

Danas je teško poslovati uz sve propise, a što se liste tiče ona ne postoji, niti je to tako jednostavno, a radi se o bar desetak zakona i podzakonskih propisa bez obzira čime se bavite.

Od dokumentacije koju morate imati na lisu mjesta su izvadak iz sudskog registra, prijavu potpisa u banci, obavjest o razvrstavanju od zavoda za statistiku, iako nekada čak ni to, a dokumente možete dostaviti i naknadno u kratokom roku.

Interne akte možete dostaviti naknadno, ali oni se ne moraju uvažiti jer nisu bili dostupni odmah (često se radi potrebe inspekcija rade retroaktivno).

O postupanju po utvrđenim nepravilnosima je teško govoriti, jer ovo ovisi od inspektora do inspektora.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija