Jump to content

T- com bezicni internet


swanna

Preporučene objave

Poštovani,

 

 

 

Na Vas se obraćam za savijat zbog pripremnog ročišta koje me čeka zbog neplaćanja računa T-comu za bežični internet Web and Walk. U prvom krugu nakon moje pritužbe, sud u Bujama je donio odluku da ovrha nije punomoćna. Nakon nekoliko mjeseci dobila sam poziv za pripremno ročište na sudu u Bujama zbog računa koji sam osporavala.

 

 

 

Krajem 2007 potpisala sam ugovor za bežični internet na dvije godine, odlučila sam se za paket u vrijednosti (prijenos podataka) 200 kn. Nakon što prvi i drugi mjesec nisam dobila račune za uslugu, osobno sam se uputila na T-com da bi vidjela zašto računi ne stižu i platila kod njih obadva računa ukoliko je moguće bez dospjelih racuna.

 

 

Tamo sam saznala da za 2 mjeseca korištenja bežičnog interneta moji računi iznose skoro 5 tisuća kuna.

 

(**Moram napomenuti jos da sam student i u vrijeme dospijeca racuna sam se lijecila od depresije. Potvrdu o lijecenju sam prilozila sudu.)

 

 

 

Prilikom potpisivanja ugovora gospođa mi je objasnila kako fukcionira usluga s prijenosom podataka, te sam je također upitala da li se internet troši ukoliko ga ne isključim i stavim otvorenu stranicu. Odgovorila je negativno. Internet sam imala uključen i kada nisam surfala, te me zanima da li se je moglo dogoditi da je netko drugi koristio moj signal (čitala sam dosta o diler-ima koji mogu koristiti T-comove signale). Moram napomenuti da sam pazila koliko trošim te nisam skidala filmove i slično.

 

Nakon upita službenice T-coma na koji način sam mogla ja sama provjeravati koliko trošim te prestati koristiti internet kada bi dosegla 200kn, jer priloženi proram nije sadržavao provjere (kao kod Vip bežičnog interneta u to vrijeme), gospođa mi je odgovorila da sam za informaciju stanja na računu trebala zvati službu za korisnike.