buzzy objavljeno: 25. studeni 2011. Dijeli objavljeno: 25. studeni 2011. što sad?! u desetom mjesecu prošle godine prešla sam s t-com-a na optimu. točnije 13.10 zatraženo isključivanje svih usluga. u 11. i 12. mjesecu mi stiže račun za internet iz t-com-a. u poslovnici t-com-a kažu da nisu dobili zahtjev za isključenje svih usluga te da se obratimo optimi i njima napišemo prigovor - rečeno -učinjeno, odgovora nema. u 4 mjesecu ove godine dobijam jednu opomenu od prima solventa u ime t-com-a, ne želeći ovrhu, plaćam račun (mislim da sam konačno gotova s t-com-om). početkom ovog mjeseca mi stiže zahtjev za ovrhu iz t-coma na 139 kn za neplaćene internet usluge plus naravno troškovi ovrhe. ulažem prigovor t-comu(odbijen), optimi, podnosim žalbu hakomu i društvu za zaštitu potrošača (još nikakav odgovor). kontaktiram t-com-ovog odvjetnika zaduženog za naše pitanje odgovor: platite sve. kontaktiram službu za korisnike t-coma, operater kaže 13.10 zatraženo isključivanje SVIH usluga (?!). moja greška koju u potpunosti priznajem: nisam pravodobno poslala pisani prigovor s povratnicom njihova greška: nisam dobila opomenu za navedeni iznos, u protivnom bih ili platila da izbjegnem sve ovo, ili pisala prigovor, da li je zagubljena u pošti ne znam, stvarno ne znam..... stvar je ovakva, osporavam račun, ali ne u cijelosti, priznajem dug za 15 dana u listopadu (oko 34kn)ali nisam bila u mogućnosti napraviti veći dug jer sam koristila usluge drugog operatera (njima uredno plaćeno naravno sve kao i t-com-u do tada). d anapomenem u t-comu mi nisu rekli kako moram slati progovor, rekla sam im da sam spremna platiti tih pola mjeseca, a oni su rekli ne može, opet znam, trebala sam pisati prigovor, moj grijeh.... molim za savjet, ako dođe do suda Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.