apeiron objavljeno: 22. siječanj 2012. Dijeli objavljeno: 22. siječanj 2012. Dobar dan ! Znam da je ova tema već provedena, ali pregledom tih prijašnjih rasprava nisam dobila odgovor kako riješiti svoj problem. Dakle, ja sam studentica i uz faks idem na ples,koji mi roditelji plaćaju. Prije 6 mjeseci sam promijenila plesni klub,i prije tjedan dana dogodila se zabuna, jer su moji roditelji članarinu za ovaj prvi mjesec putem e-bankinga (ZABA) uplatili na račun tvrtke koja je odgovorna za financije mog prijašnjeg kluba. Radi se o 200,00 kn, dakle svota koja bi trebala biti neosporna za rješavanje ovog problema. Mene zanima,kako riješiti ovaj problem, koga kontaktirati ? Nažalost, greška je uočena nakon tjedan dana, pa se nadam da se ovaj slučaj neće identificirati kao 'bilo pa prošlo'. Ova greška jest načinjena sa naše, tj. strane uplatitelja ali nema razloga zašto bi netko zadržao novce koji nisu njegovi,i još k tome koji mu neće bitno značiti niti promijeniti život. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Makora odgovoreno: 25. siječanj 2012. Dijeli odgovoreno: 25. siječanj 2012. Javiti se onome tko je primio novac (greškom) i tražiti povrat - pismeno sa povratnicom. U pismu navesti da se u protivnom zahtjeva račun za primljeni novac. Ako na to ne reagiraju, podnijeti prijavu državnom inspektoratu navodeći sve stvarne elemente i priloge (uplatnica). Sretno! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.