Ivan989 objavljeno: 16. veljača 2012. Dijeli objavljeno: 16. veljača 2012. 2009.g. sam sklopio sa HZZO-om dopunsko zdravstveno ali nije plaćena ni jedna rata, samim time dopunsko je bilo izvan funkcije,nevažeča kartica.Danas mi je stigao prjedlog za ovrhu.Ni zakon o dopunskom, a ni sam ugovor ne spominju sankcije protiv takvog nećeg. Ima li itko kakvu ideju ili spoznaju što napisati u prigovoru.Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ivan989 odgovoreno: 20. veljača 2012. Autor Dijeli odgovoreno: 20. veljača 2012. Dug je iz 2009god. a zaprimljen je kod javnok biljeznika 2012god. Dali tu dolazi do zastare? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
renata262 odgovoreno: 2. ožujak 2012. Dijeli odgovoreno: 2. ožujak 2012. Slična stvar se dogodila i meni... ja sam krajem 2009 sklopila ugovor, i platila godinu dana unaprijed (dakle za cijelu 2010 godinu) U 9 mjesecu 2010 sam sklopila ugovor sa drugim osigurateljem, tako da sam imala 2 osiguranja, i HZZO od tad više nisam koristila. Za 2011 godinu nisam ništa plaćala, jer nisam dobila ni uplatnicu, ni obavijest o tome da mi je kartica važeća ni ništa. Uglavnom, nisam ju koristila... prije mjesec dana, dobila sam doma opomenu pred ovrhu da nisam platila osiguranje za 2011, i da će mi kartica prestati važiti ako ne platim. Naravno, nazvala sam ih, i rekla da nisam ništa platila, jer da nisam dobila nikakvu uplatnicu ni ništa, na što su mi oni odgovorili da nisam ni mogla dobiti uplatnicu - jer da je kriza, pa štede na papiru i ne šalju uplatnice više!??! dakle samo šalju opomene pred ovrhu, iako im u uvjetima ugovora lijepo piše da šalju prvu opomenu, ako nisu plaćene 3 premije! a naravno da nisu ništa poslali, jer štede na papiru...Također, pozivaju se na naknadu štete po policu osiguranja, a toga nije bilo, jer policu nisam koristila! Mislim da bi ih svi zajedno trebali dat na potrošački kod ili nešto, barem da upozorimo druge ljude na to... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 2. ožujak 2012. Dijeli odgovoreno: 2. ožujak 2012. Taj je prilog već bio na potrošačkom kodu pred nekakvih dva tjedna, sa zaključkom da tako nešto "nije bilo fer", al s druge strane nije sporno da je ugovor bio važeći. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
renata262 odgovoreno: 2. ožujak 2012. Dijeli odgovoreno: 2. ožujak 2012. Nažalost, nisam gledala taj prilog... pokušat ću naći negdje u arhivi HRT-a... Da li bi se ovdje moglo pozvati na Zakon o potrošačima, članak o dvosmislenim i nepoštenim odredbama, ili je to malo (puno) nategnuto? U smislu da u jednoj točki ugovora piše da ugovora traje jednu godinu, i prestaje po isteku dana godinu dana nakon sklapanja ugovora, a u 2 ili 3 točke niže piše da se ugovor automatski produljuje, ako se osiguranik pismeno ne izjasni da želi prekinuti osiguranje... Ima li smisla tražiti pravnu pomoć oko ovoga? Mislim, nije do para, svjesna sam da će mi oni gotovo sigurno to uzeti (iako ja njihovu uslugu nisam korisitla), ali takvo ponašanje prema osiguranicima stvarno nije fer, a da ne napominjem da oni ne podliježu Zakonu o osiguranju (znam i da se HUO često s njima i zbog toga spori) po kojem bi imali obvezu (barem) jednom godišnje obavještavati svoje osiguranike, ili ako ništa drugo barem poslati uplatnicu! ili opomenu nakon 3 mjeseca (kao što su si propisali, a nisu poslali jer štede) A u današnje vrijeme, gdje je e-mail svakodnevan (i besplatan) stvarno su njega mogli iskoristiti za obavještavanje... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.