Jump to content

Zloupotreba osobnih podataka, Vip ugovor, ovrha od Vipa


Sentinel90

Preporučene objave

Pitam za kolegu,

 

U početku je moj kolega dao svoju osobnu njegovom (ne)prijatelju, koji je bez njegovog znanja otišao u vip centar i izradio nekakav ugovor. (najvjerojatnije uzeo neki mobitel). U međuvremenu njegov (ne)prijatelj završava u zatvoru, a mojem kolegi dolazi doma ovrha od vipa u iznosu od približno 5000kn.

 

Nakon toga moj kolega odlazi na policiju i prijavljuje zloupotrebu osobnih podataka. Nakon toga odlazi odvjetniku i on ga traži 1000 kn. Moj kolega je socijalni slučaj nema posla ima dijete i žena mu isto ne radi, što znači nema taj novac.

 

Dali znate što bi mu sada samoukom bilo najbolje učiniti? On misli da će završiti u zatvoru, a meni se čini da će mu blokirat i sjest na račun, što dobiva novce od burze.

 

Što bi bilo najbolje učiniti? Žalba na ovrhu? Tužba tog (ne)prijatelja? Kakva tužba? Kakva žalba? Kome uputiti Tužbu/žalbu?

 

Ili samo što učiniti ako je tako novčano ograničen?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

na ovrhu se mora žaliti u zakonskom roku (8 dana )po uputi o pravnom lijeku.

osporavati dug u cijelosti s obrazloženjem da nikakav ugovor sa vip-om nije sklopio.

tražiti ugovor na uvid i osporavati potpis na ugovoru.

 

ako se nežali na ovrhu

ovrha postaje pravomoćna (nakon 8 dana )i dužan je namiriti sva potraživanja

po pravomočnoj ovršnoj ispravi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 godina kasnije...

Pozdrav, prvi put se koristim forumom tako oprostite ako sam se zakaćio na krivo mjesto!

 

Prije nekoliko mjeseci nepoznata osoba koristeći osobne podatke moje punice preko Web shop s tvrtkom TELE 2 sklopila je preplatnički ugovor u trajanju 24 mj i uzela Samsung galaxy tako da je nakon tri mjeseca neplaćanja punica dobila raskid ugovora i preko pet tisuća kuna za platiti. Zvali smo službu za korisnike, na policiji prijavili zlouporabu osobnih podatqaka i potpisa. U međuvremenu tj 27.03.2014 smo dobili "opomenu pred ovrhu". Nakon toga sam pisao službi za korisnike gdje su mi odgovorili da nemogu obustaviti naplatu sve dok od policije nedobijemo riješenje o zluporabi osobnih podataka i dok se ne pronađe počinitelj. Nakon toga sam kontaktirao PP no oni za sada nisu ništa pronašli i prebacili bi to odvjetništvu. Nakon toga ponovo sam pisao slžbi za korisnike koji su izrazili žaljenje zbog nastale situacije,ali trže podmirenje troškova jer kako su i prvi put odgovorili nemogu ništa bez pravomoćne presude. Savjetuju u slućaju nazadovoljstva vezanog za njihov odgovor u roku od 30 dana napisati pritužbu Povjerenstvu za reklamacije.

 

Molim vas svjet ili prijedlog!

 

Hvala puno!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hi dtkola,

Vidim slično na vecernji.hr: Lopovi na njezino ime kupili mobitele, ona dobila račune

"Za pomoć se obratila i HAKOM-u te udruzi Potrošač."

 

HAKOM odgovara na pitanja (Vi ste pitali), pa se prijavite i pitajte što činiti.

Udruga Potrošač navodi email i telefon, pa ih vi ili punica nazovite (od 10-14 radnim danom).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija