Jump to content

kako vratiti prodavatelju neispravan uređaj ?


jauka
 Dijeli

Preporučene objave

Kupila sam neispravnu perilicu rublja u Pevecu i htjala bih je vratiti. U Pevecu mi ne žele zamijeniti perilicu niti vratiti novac. Kažu da je mogu popraviti, na što ja ne pristajem. Uputili su me na svoju pravnu službu, koja je moju reklamaciju odbila uz obrazloženje da im moram dati dovoljno vremena da mi otklone kvar na perilici i tek ako se kvar ne može otkloniti, mogu mi zamijeniti za drugu perilicu ili vratiti novac.

Obratila sam se i Državnom inspektoratu (čekam odgovor), što da radim ako mi i oni ne pomognu?

 

razočarano-ljuta:psuje:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Koliko mi je poznato jamstveni uvjeti su navedeni u jamstvenom listu koji ste morali dobiti zajedno sa perilicom. U njima je obično naveden rok u kojem moraju otkloniti kvar, ukoliko kvar nije otklonjen u navedenom roku dužni su vam isporučiti novi uređaj.

Servisni rok je obično 30-50 dana.

 

Što se tiče zakona on kaže slijedeće:

 

Obveza trgovca

 

Članak 5.

 

(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.

 

(2) U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari te je u skladu s tim odredbama trgovac dužan prema izboru potrošača ukloniti nedostatak na proizvodu, predati drugi proizvod bez nedostatka, sniziti cijenu ili vratiti plaćeni iznos za proizvod, te ispuniti i druge obveze propisane tim odredbama.

 

(3) Odredba stavka 2. ovoga članka na odgovarajući se način primjenjuje i na odgovornost trgovca za obavljenu uslugu

 

(4) Nedostatak na proizvodu, odnosno obavljenoj usluzi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka, a troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja.

 

(5) Ako trgovac ili proizvođač da jamstvo za ispravnost prodanog proizvoda dužan je ispuniti obveze propisane odredbama Zakona o obveznim odnosima o jamstvu za ispravnost prodane stvari kao i obveze preuzete jamstvom.

 

Link na zakon:

http://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pozdrav!

Iz osobnog iskustva: u Pevecu smo kupili kompresor koji je bio neispravan kao i vaša perilica.

Kad smo ga htjeli vratiti i dobiti povrat novca bilo je svakakvih opravdanja od strane trgovaca. Međutim, na naše uporno inzistiranje proizvod smo vratili i dobili novac.

Na zapadu (s kojim se i mi volimo poistovjećivati) je nešto najnormalnije da kupac sam izabere što želi u slučaju da proizvod ima nedostatke. Kod nas to još uvijek nekako šepa. Trgovcima povrat novca ne ide od ruke, bez obzira na to što ponekad prodaju s...nje (ispričavam se na izrazu).

Moj savjet: uporno inzistirati na onome što ste odlučili.

Sretno i lp

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Koliko mi je poznato jamstveni uvjeti su navedeni u jamstvenom listu koji ste morali dobiti zajedno sa perilicom. U njima je obično naveden rok u kojem moraju otkloniti kvar, ukoliko kvar nije otklonjen u navedenom roku dužni su vam isporučiti novi uređaj.

Servisni rok je obično 30-50 dana.

 

Što se tiče zakona on kaže slijedeće:

 

Obveza trgovca

 

Članak 5.

 

(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.

 

(2) U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari te je u skladu s tim odredbama trgovac dužan prema izboru potrošača ukloniti nedostatak na proizvodu, predati drugi proizvod bez nedostatka, sniziti cijenu ili vratiti plaćeni iznos za proizvod, te ispuniti i druge obveze propisane tim odredbama.

 

(3) Odredba stavka 2. ovoga članka na odgovarajući se način primjenjuje i na odgovornost trgovca za obavljenu uslugu

 

(4) Nedostatak na proizvodu, odnosno obavljenoj usluzi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka, a troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja.

 

(5) Ako trgovac ili proizvođač da jamstvo za ispravnost prodanog proizvoda dužan je ispuniti obveze propisane odredbama Zakona o obveznim odnosima o jamstvu za ispravnost prodane stvari kao i obveze preuzete jamstvom.

 

Link na zakon:

http://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da

sve sam ja to proučila i postoji još jedan stavak (6), ali je to sve tako sklepano da se može tumačiti kako kome odgovara. U ZOO lijepo stoji da imam pravo birati hoću li popravak, zamjenu ili povrat novca, ali to se izgleda ne tiče nikoga. U ovoj zemlji radi tko što hoće.

Hvala na odgovoru, ako imaš još koji dobar savjet, dobro je došao

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Heh, znam ja kako je na zapadu. Živjela sam u Berlinu 5 godina, tamo proizvod ne mora biti neispravan, dovoljno je da mi se ne sviđa, pa da mi ga uzmu nazad, vrate moje novce i odvezu o svom trošku.

Mene zanima kako u ovoj lijepoj našoj izboriti svoja osnovna potrošačka prava. Osjećam se kao da vodim borbu s vjetrenjačama. Zakon je na mojoj strani, ali tko šljivi u Hrvatskoj zakon.

Znam samo da neću odustati, makar morala angažirati odvjetnika, pa kolko košta, košta.

Samo sam se pitala postoji li civiliziraniji i kraći način.

Hvala na odgovoru, ali nije mi ništa lakše:hvala:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Koliko mi je poznato jamstveni uvjeti su navedeni u jamstvenom listu koji ste morali dobiti zajedno sa perilicom. U njima je obično naveden rok u kojem moraju otkloniti kvar, ukoliko kvar nije otklonjen u navedenom roku dužni su vam isporučiti novi uređaj.

Servisni rok je obično 30-50 dana.

 

Što se tiče zakona on kaže slijedeće:

 

Obveza trgovca

 

Članak 5.

 

(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.

 

(2) U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari te je u skladu s tim odredbama trgovac dužan prema izboru potrošača ukloniti nedostatak na proizvodu, predati drugi proizvod bez nedostatka, sniziti cijenu ili vratiti plaćeni iznos za proizvod, te ispuniti i druge obveze propisane tim odredbama.

 

(3) Odredba stavka 2. ovoga članka na odgovarajući se način primjenjuje i na odgovornost trgovca za obavljenu uslugu

 

(4) Nedostatak na proizvodu, odnosno obavljenoj usluzi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka, a troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja.

 

(5) Ako trgovac ili proizvođač da jamstvo za ispravnost prodanog proizvoda dužan je ispuniti obveze propisane odredbama Zakona o obveznim odnosima o jamstvu za ispravnost prodane stvari kao i obveze preuzete jamstvom.

 

Link na zakon:

http://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da

Molim te da mi odgovoriš što mi je činiti ako mi i Državni inspektorat odbije moj zahtjev za povratom novca? Postoji li još neka institucija za reklamacije? ŠTO ĆU AKO BUDEM MORALA ZADRŽATI PERILICU KOJU NE ŽELIM?

Unaprijed zahvaljujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pozdrav!

Iz osobnog iskustva: u Pevecu smo kupili kompresor koji je bio neispravan kao i vaša perilica.

Kad smo ga htjeli vratiti i dobiti povrat novca bilo je svakakvih opravdanja od strane trgovaca. Međutim, na naše uporno inzistiranje proizvod smo vratili i dobili novac.

Na zapadu (s kojim se i mi volimo poistovjećivati) je nešto najnormalnije da kupac sam izabere što želi u slučaju da proizvod ima nedostatke. Kod nas to još uvijek nekako šepa. Trgovcima povrat novca ne ide od ruke, bez obzira na to što ponekad prodaju s...nje (ispričavam se na izrazu).

Moj savjet: uporno inzistirati na onome što ste odlučili.

Sretno i lp

Ne znam kad se to tebi dogodilo? Možda se onda tako i moglo. Sad treba tražiti odobrenje njihove pravne službe, koja te redovito odbije, naravno jer im je to najjednostavnije, popraviti uređaj i sve ok. A to što to više nije novi proizvod, nema veze. Glavno je da si ga platio kao da je novi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

 Dijeli



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija