Jump to content

T-com, kako izac iz zacarnog kruga?


Črni Žec

Preporučene objave

Postovanje,

 

Kao mnogima dogodilo se i meni. Prosle godine u 9. mjesecu dana 16. podnio sam zahtjev za preseljenjem prikljucka. Dokument koji sam dobio kao kopiju nije sadrzavao ni datum, ni potpis ni zig kompanije. Upozorio sam na to djelatnicu za salterom, ali kao da nije cula i odmah je promjenila broj kako bi sljedeca musterija dosla na red. Nakon 1 tjedna, nakon provjere svog stanja ustanovljeno je da zahtjev uopce nije uveden u bazu za izvrsenje. Pa mi je predlozeno da ponovno podnesem zahtjev. Nakon tjedan dana provjere opet je ustanovljeno da moj zahtjev nije uveden u bazu. Te mi je opet predlozeno da podnesem zahtjev. Sto nakon 2 tjedna je napokon napravljeno kako treba. Istovremeno sam potpisao i zahtjev za hitnim iskljucenjem starog prikljucka unutar 3 dana. Zahtjev isto nije evidentiran, a 2 i po mjeseca je trebalo da T-com iskljuci stari prikljucak, cime su omogucili da treca strana trosi moj racun i koristi internet i telefonske usluge na moj trosak. Tu su 3 puta vec prekrsili ono sto je potpisano zahtjevom. U 12. mjesecu (jos uvijek nije izvrseno preseljenje) stigli su mi racuni za 10. i 11. mjesec.

 

S obzirom da su prekrsili sve stavke poslovanja i zbog njihove greske ja nisam mogao koristiti uslugu odbio sam platiti i pozvao se na zastitu potrosaca. Mjesec dana sam se natezao da bi na kraju oni rekli da su ponistili racune. Trazio sam raskid ugovora u zelji da promjenim kompaniju, dolaskom u poslovnicu za salterom je bila voditeljica odjela. Taj tjedan sam 2 puta trazio ponistenje ugovora, doticna mi je u oba slucaja odbila napisati raskid. Pozivajuci se na tehnicare i nudila mi neke druge proizvode, izbjegavajuci izvrsiti ono sto sam trazio.

 

Kada je linija napokon uvedena, i stigao je prvi racun, ponovno su stigli i racuni za 10. i 11. mjesec za period dok ja uslugu nisam mogao koristiti jer prikljucak nije preseljen. Receno mi je da je usluga koristena i da se mora platiti. Normalno da je koristena, koristila ju je treca strana jer T-com je odbio izvrsiti po dogovorenom dokumentu iskljucenje i preseljenje prikljucka. Zaprijetio sma objavom sve dokumentacije i imena agenata u medijima i ponovno su odustali od naplate tih razdoblja. S obzirom da nisam mogao doci do raskida ugovora htio sam vidjeti da li ga mogu inicirati. Po pravilima kompanije ako ne platite jedan racun, nakon 30 dana slijedi trajno iskljucenje prikljucka i ponistenje pretplatnickog ugovora.

 

Kompanija koja vrsi naplatu javila se nakon 2 mjeseca za potrazivanja duga. Platio sam racun koji je sa 330 kuna skocio na 660 kuna i otisao u poslovnicu traziti raskid ugovora. Na sto mi je agent rekao da mi ne moze dati raskid ugovora sada. Vratio sam se za par dana, bio je drugi gospodin za salterom koji mi je rekao da se ne moram brinuti da je rjesenje pokrenuto i da se ne moram vise smatrati korisnikom usluge je rkompanija po pravilniku brise korisnike kojima trajno iskljuci prikljucak. Napokon sma odahnuo i pitao gdje mogu preuzeti dokumentaciju. Agent mi je rekao da za par dana mogu rijesenje podici u bilo kojoj poslovnici.

 

Prije 4 dana stigao mi je novi racun gdje s eod mene trazi da ponovno platim prikljucenje linije. Sto ja ne zelim i necu, jer po potpisanim ugovorm ja ne bih vise trebao biti njihov korisnik. Rijesenje sam trebao podici krajem ovog tjedna.

 

Cak i tehnicar koji mi je ugradjivao liniju je rekao da mu uopce nije jasno kako su u administraciji mogli napraviti to sto su napravili, ali da nisam jedini slucaj i da razumije moju situaciju, jer ljudi se vecinom kad se to dogodi odluce na raskid ugovora sa operaterom. Znaci da ta praksa naplate usluga koje ne mozete koristiti i namjerno izbjegavanje izvrsavanja usluga je ucestala. Dok poznanica koja radi u T-com centru koja mi je provjerila moje stanje rekla da ovakvo sto jos nije vidjela, ali da postoji grubo nepridrzavanje pravila i zakona poslovanja unutar firme.

 

Sto mogu uciniti? Sud sam odugovlacio do sada, tojest tuzbu, njihove agente konstantno sam upozoravao na krsenje zakona i pravila - studiram poslovnu informatiku, ucimo isto sve vezano za telekomunikacijske usluge i zakone. Imam i ovako pun k* problema. Ako jos moram tuzit nekoga,... ne mogu trenutno dozvoliti si kompliciranje zivota jer mi idu ispiti.

 

Kako da natjeram kompaniju koja je vise nego ocito pokusala izvest nekakav oblik prijevare na prekid ugovora?!

 

Hvala.

 

PS. Prigovor koji sma napisao prosle godine, isto nije unsene, niti evidentiran. Kao da cijela kompanija posluje da ne ovjerava zahtjeve, ne validira ih, prigovore baca u smece i sl. Ja sam vise bez ideja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

kad budeš mogao dokazati poduzete radnje izači češ iz začaranog kruga i sačuvati živce.

zahtjeve, zamolbe ili druga pismena piši u kopiji .

original predaj nadležnima i traži da na kopiju potvrde primitak pismena (pečat ili potpis).

kad budeš imao dokaz o predaji pismena niko te neće zafrkavati.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

kad budeš mogao dokazati poduzete radnje izači češ iz začaranog kruga i sačuvati živce.

zahtjeve, zamolbe ili druga pismena piši u kopiji .

original predaj nadležnima i traži da na kopiju potvrde primitak pismena (pečat ili potpis).

kad budeš imao dokaz o predaji pismena niko te neće zafrkavati.

 

Sve ja to imam. Dio dokumenata je ovjeren od policije, drugi dio od same kompanije, a treci dio dokumenata je onaj gdje su odbili validirati dokumente, uz racune i datume sve se vidi crno na bijelo. Pa eto... cirkus ide dalje, bez obzira na to sto sma ja njima to sve "dokazivao" sto cine, jer oni jako dobro znaju sto cine.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Obratite se HAKOM-u (Hrvatska agencija za telekomunikacije) koja ima određenih ovlasti u sukobima pojedinaca i telekomunikacijskih kuća.

 

Dakako, kako Vam reče Bovu: sve lijepo polako napismeno, s kopijama dokumenata.

 

Još je jedan put (to me poučio stariji kolega kad sam počinjala radni vijek) - čarobna rečenica: "Molim Vas, ako Vi to ne znate ili ne želite učiniti, pozovite mi svoga šefa". Pa šefovog šefa. Do generalnog direktora. Dok se netko ne uplaši za svoje radno mjesto, jer se netko iz fotelje s pogledom na Sljeme morao baviti čavlima iz prizemlja :)

 

Pozzz

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija