DADOvrana objavljeno: 14. srpanj 2013. Dijeli objavljeno: 14. srpanj 2013. dakle radi se o uslugama total-tv kuće naime prije mijesec dana smo imali problema s navedenom uslugom tj.7-8 dana smo bili bez programa kontaktirali smo službu za korisnike gdije su nam rekli da moraju njihovi tehničari izaći na teren i da je za to rok 7 dana međutim nitko se nije pojavio ili nas kontaktirao pa smo na kraju na svoj trošak platili majstoru da sanira problem......međutim nakon nekoliko dana su se opet pojavili problemi kanala radi a pola ne i opet smo kontaktirali službu za korisnike(02 srpnja2013)opet je prošao rok od 7 dana ali nitko se nije pojavo ili nas kontaktirao nako tog smo se obratili putem maila i zatražili raskid ugovora(vezani smo ugovorom) i nakon tog dopisa je prošlo par dana ali još se niko ne javlja....a račun stiže normalno.......ne znamo više što da radimo???? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 14. srpanj 2013. Dijeli odgovoreno: 14. srpanj 2013. o svim problemima operatera obavještavaš pismeno (preporučeno i sa povratnicom) raskid ugovora zbog neispunjavanja ugovorene obveze takođe tražiš pismeno. e-meil i blablabla (telefon) se ne računa. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
DADOvrana odgovoreno: 19. rujan 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 19. rujan 2013. eo da ne otvaram novu temu imam opet problema s total tv kućom naime nakon nekolicine poziva i mjesec i pol dana ćekanja i nekolicine poziva pojavio se tehničar i otklonio kvar....isti taj tehničar je od nas tražio da mu se plate troškovi puta nekih 60-kn.i nije nam izdao račun a mi ga nažalost nismo naknadno zartažili.......u glavnom sad prije 4 dana je stigao račun za total tv za mjesec klovoz u kojem nam se "naplaćiva intervencija na zahtjev korisnika"što mi je u potpunosti ne prihvatljivo najprije se s njima natežem mjesec dana da se netko pojavi i onda mi naplaćuju intervenciju bez da mi je itko rekao da se to naplaćuje a u ostalom ne znam kakvo je to pružanje usluge.....nažalost nigdje u kući nemogu pronaći ugovor da provijerim sklopljen s njima...jer to mi je sve čudno i ne znam što da radim.......molim za savijet Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 19. rujan 2013. Dijeli odgovoreno: 19. rujan 2013. kad plaćaš traži račun. nemoj plaćati gotovinom, traži uplatnicu ili plaćaj karticom. svaku nepravilnost u radu uređaja prijaviti operateru pismeno, preporučeno i sa povratnicom. obzirom da je bio kvar operater je dužan kvar otkloniti. žalba na račun. pročitaj Zakon o zaštiti potrošača, više češ znati. operateri vole takve koji plaćaju bez pitanja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.