dxer objavljeno: 19. srpanj 2013. Dijeli objavljeno: 19. srpanj 2013. Kako mi u Zagrebu još uvijek nemamo cijenu odvoza otpada temeljenu na količini otpada, nego po kvadraturi prostora, zanima me kako oni uopce racunaju kvadraturu prostora. Naime, sto ako kuca ima garazu i neuseljivi dio stambenog prostora (rohbau). Da li se taj dio prostora izuzima ? Jel ima netko informaciju kada ce i u Zagrebu poceti naplata prema kolicini otpada ? Zanimljiv je savjet Čistoće d.. na njihovim web stranicama cjenika : ************ Sami utječite na cijenu usluge. Stvarajte manje otpada. ************ Tko tu koga !?!?!? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 19. srpanj 2013. Dijeli odgovoreno: 19. srpanj 2013. zakon je jasan. svi koncesionari od 2008.godine moraju odvoženje otpada obračunavati po količini predanog (odveženog )otpada ili po broju osoba koje borave u stambenom objektu. ako se usluga odvoženja kućnog otpada obračunava po kvadratiui prostora pisati prijavu Državnom inspektoratu (protiv koncesionara) ili nadležnom ministarstvu uz prijavu dostaviti i kopije računa. neplaćenih i oni plaćen. obratit se udruzi za zaštitu potrošača. pročitati, proučiti : Zakon o zaštiti potrošača NAPUTAK (NN129/2011)O NAČINU IZRAČUNA NAKNADE GOSPODARENJA KOMUNALNIM OTPADOM ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O OTPADU Članak 10. U članku 17. stavak 2. mijenja se i glasi: »(2) Grad Zagreb, grad i općina za komunalni otpad iz kućanstva kao kriterij količine iz stavka 1. ovoga članka mogu primijeniti jedinicu mase ili volumen otpada ili broj članova kućanstva.« lako je !?!?!? one koji neznaju svoja prava i ne traže ih, inertni su. samo bezpogovorno plaćaju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
pposlovni odgovoreno: 19. srpanj 2013. Dijeli odgovoreno: 19. srpanj 2013. zakon je jasan.svi koncesionari od 2008.godine moraju odvoženje otpada obračunavati po količini predanog (odveženog )otpada ili po broju osoba koje borave u stambenom objektu. ako se usluga odvoženja kućnog otpada obračunava po kvadratiui prostora pisati prijavu Državnom inspektoratu (protiv koncesionara) ili nadležnom ministarstvu uz prijavu dostaviti i kopije računa. neplaćenih i oni plaćen. obratit se udruzi za zaštitu potrošača. pročitati, proučiti : Zakon o zaštiti potrošača lako je ??? one koji neznaju svoja prava i ne traže ih samo bezpogovorno plaćaju. eh da je to tako lako, probajte pa cete vidjeti. ovaj problem je malo širi od samog zakona, istina zakon jasno regulira materiju međutim ovo je jedno od područja sivile zakona. problematika je u tome sto u 90% komunalnih poduzeća jednostavno ne postoji tehnička mogućnost da bi se poslovalo odnosno naplata odvoza otpada vršila prema zakonu, i kad uzmete u obzir da je to javna usluga koja se mora vršiti (zamislite samo jedan tjedan da se ne vrši) sva nadležna tjela neće poduzeti ništa po ovom pitanju. Da mozete se obratiti državnom inspektoratu, oni će vas uputiti na nadležno ministarstvo, ministarstvo će reći da se obratite lokalnoj samoupravi itd. Iako realno gledano u samoj visini cijene između naplate po m2 i po količini odnosno masi preuzetog otpada nema jer se dobijaju po formuli u koju su uključeni isti faktori, tako da osnovna cilj modela po masi ili volumenu nije smanjenje cijene ( po meni ce cak i rasti uvođenjem novog modela zbog potrebe dodatnog tehničkog opremanja firmi koje se bave odvozom) već zaštita okoliša. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 19. srpanj 2013. Dijeli odgovoreno: 19. srpanj 2013. težnja predlagatelja zakona je da se stimulira razvrstavanje kućnog otpada. kad plaćaš po kvadraturi prostira u katu za otpad trpašsvašta brigu za razvrstavanje prepuštaš koncesionaru. za to je plaćen. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dxer odgovoreno: 19. srpanj 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 19. srpanj 2013. Iako realno gledano u samoj visini cijene između naplate po m2 i po količini odnosno masi preuzetog otpada nema jer se dobijaju po formuli u koju su uključeni isti faktori, tako da osnovna cilj modela po masi ili volumenu nije smanjenje cijene ( po meni ce cak i rasti uvođenjem novog modela zbog potrebe dodatnog tehničkog opremanja firmi koje se bave odvozom) već zaštita okoliša. Nisam siguran koliko bi cijena ustvari bila drugacija, ali uzmimo da sada u smece bacam svasta, a trebalo bi znaci odvojiti. Pretpostavljam da bi ustvari placali najvise biootpada, a ostalo bi se skupljalo u zasebne kontejnere.....neovisno o tome koliko je tko napunio kontejner papirom, plasticnim bocama, limenkama,.... Tako da bi prema tome biootpad bi bio taj jedini koji bi se mjerio po volumenu ili vec cemu. Malo sam gledao primjerice kako imaju na Otoku Krku - Ponikve. Imaju nekih 0,37 kn/litra. I sada recimo da imam recimo 200 L posudu , to bi kostalo 74 kn mjesecno. I na svakom ulu imaju posude za ostale vrste otpada. Ako gledamo situaciju u ZG, prema m2 kuće, onda bi mi to iznosilo 1,34 kn po m2 (Čistoća Zagreb) i pomnoženo sa kvadraturom kuće cca 230 m2 , iznosilo bi 308 kn. Tako da je to po meni velika razlika, 74 kn u odnosu na 308 kn. I napomena da ustvari samo 100 m2 od toga je trenutno stambenog prostora, ostalo je garaža i neuseljivi rohbau stambeni prostor. Druga je stvar sto u Zagrebu mogu postaviti vecu cijenu po litrazi kante pa da im onda to isto dođe, ali gledajući cijenu Ponikva na Krku i recimo U Karlovcu kod Čistoće, to je dobra cijena za razliku od ZG. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 19. srpanj 2013. Dijeli odgovoreno: 19. srpanj 2013. naplata se nebi smjela vršiti po litraži kante. (posude za otpad) naplata se vrši po litri ili kg odveženog otpada ili po broju osoba koji koriste prostor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.