Jump to content

Prekršajni zakon o zloupotrebi opojnih droga


stribor17

Preporučene objave

Neku večer sam dobio prekršajnu prijavu za 0,4 grama marihuane. Zanima me koje su moguće sankcije. Koliko sam čitao zakon zaključio sam sljedeće:

 

tereti me se po čl.54 st.3 u svezi st.1 t.1 istog članka zakona o suzbijanju zluoporabe droge gdje je kazna od 5000 do 20000 kn.

 

Zanima me da li je moguće očekivati manju kaznu zbog male količine, a i nikad prije nisam dobio nikakvu prijavu/prekršaj/kaznu, te sam spomenuto predao dobrovoljno. Policajac mi je takodjer rekao da to što sam student takodjer ulazi kao olakotna pogodnost.

 

Takodjer me zanima tumačenje čl. 64 st.3-5 istog zakona:

Stavak 3: piše da uz novčanu kaznu ovisnicima i povremenim konzumentima se propisuje lječenje

Stavak 4: da se novčana kazna neće izvršiti ako je lječenje uspješno

Stavak 5: Iznimno od st.3 za prekršaj iz čl.54-63 počinjen prvi puta, ovisniku ili povremenom konzumentu propisuje obvezno lječenje bez izricanja novčane kazne

 

Molim Vas da mi malo pojasnite što me sve očekuje

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Očekuje te smanjenje kazne (do 2/3 minimalno propisane) ukoliko se budeš dobro ponašao na sudu.Priznanje,kajanje,dosadašnja neosuđivanost.....

64.st.3-5 znači da možeš dobit mjeru obaveznog liječenja ali bez novčane kazne,a ekipa će za ubuduće to znati (ako te opet uhvati) i kao nepopravljivog i sklonog recidivista (a bez namjere izlječenja) drugačije će postupat kod odmjeravanja kazne.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti