Jump to content

Računi za dialer-e


anonimno

Preporučene objave

Možda bi nekoliko iskustava pomoglo da se pokrene napokon pitanje dialer-a koji već godinama ugrožavaju vlasnike osobnih računala koristeći mrežu pružatelja usluga. U današnje vrijeme kad svi imaju mobitele od djece u vrtiću do umirovljenika tužno je i žalosno da su ljudima isključeni telefoni radi velikih telefonskih računa kojeg oni svjesno nisu napravili.

T-Com se ograđuje na način da pruža usluge korištenja interneta ali ne i edukacije ljudi kako se zaštititi od mogućih velikih iznosa računa.

Iz svog iskustva znam da većina ljudi kad je priključila telefonsku liniju na svoje računalo nije dobila nikakvu pisanu obavijest na kućnu adresu o mogućim posljedicama korištenja interneta već samo račun za tekući mjesec uvećan za iznos potrošenih impulsa dok je radila telefonska linija. Veliki broj osoba platio je telefonske račune iz razloga jer je T-com velika i jaka firma pa su smatrali bolje da platim kad ionaka u većini slučajeva neznam o čemu pričaju a ionako ne postoji šansa da i ako sam u pravu da me netko zaštiti. Nemam novaca za preživiti a kamoli da sudski tužim nekoga kao što je T-com.

 

Na ovim stranicama postoji odgovor vezan za dialer-e i kaže se da bolje platiti nego se tužiti.

 

U Hrvatskoj ima vrlo veliki broj ljudi koji su imali loše iskustvo sa dialer-ima i vrijeme je da se oni na neki način udruže i zajedno utuže svoja prava.

 

Ono što ide u prilog osobama sa lošim iskustvom s dialer-ima je to da je T-com svima pismeno poslao dopis u kojem je pisalo da su oni svjesno otišli na neke stranice. Pa naravno da su svjesno jer su smatrali da postoji netko tko će ih zaštiti u slučaju da greškom otiđu na neku stranicu jer nitko nije dobio na svoju adresu podatak da moraju biti informatički pismeni ako se žele priključiti na internet te imati adekvatnu zaštitu.

 

Od 2005. godine do sada došlo je do nekih promjena pa je HT potrošio nešto novaca za pojedinačne obavijesti o mogućnošću zaštite od neželjenih računa putem ukidanja međunarodnih poziva (jer dialer-i ne dolaze iz Hrvatske nego negdje preko satelita) ali u zakašnjenju jer je šteta već napravljena.

Ovaj dio je samo početak i nadam se da će se javiti veliki broj ljudi koji su u sličnim situacijama, koji nemaju novaca za plaćanje tuđih grešaka a obzirom da je ovo pravna stranica jedno pitanje:

 

TELEFONSKI RAČUN UVEĆAN ZA IZNOS TROŠKOVA POZIVA PREMA KAJMANSKIM OTOCIMA TERETI NAJPRIJE HT A ONDA KRAJNJEG POTROŠAČA. U UVJETIMA KORIŠTENJA HT IZNAJMLJUJE SVOJE USLUGE I TIME JE DUŽAN ŠTITITI KRAJNJEG KORISNIKA JER ON NIJE VLASNIK PA DA MOŽE UTJECATI NA KVALITETU USLUGE. ZAR NE MISLITE DA ONDA IPRODAVATELJ USLUGE MORA ODGOVARATI ZA KVALITETU USLUGE ???

 

tTo me podsjeća kao kad ideš u dućan i kupiš pokvarenu salamu kojoj nije istekao rok trajanja ali ako je pojedeš možeš dobiti salmonelu, ali ti i neznaš da je ona pokvarena jer proizvođač nije vodio računa da bude je drži u frižideru.

Pa tko je tu kriv kupac koji je to kupio iz neznanja i nedaj bože napravio sendvič ili proizvođač koji nije vodio računa o robi koju prodaje?

:thankyou:

 

:misli::misli::misli:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nije da branim T-com ali, istog trenutka kad sam počeo koristiti internet putem modema (bogu fala i to je prošlo) aktivirao sam uslugu zabrana međunarodnih poziva na pin i instalirao program antidialer (besplatan, skinut s T-comovih stranica) koji me nekoliko puta prilikom surfanja upozorio o tome što se događa.

 

Pa sad, eto, besplatno i jednostavno sam se zaštitio od tog problema.

 

Problem koji si postivo/la problem je informatičke nepismenosti i neinformiranosti (za koju si je korisnik sam kriv) jednim dijelom, a o drugom dijelu možemo raspravljati, ako još postoji drugi dio.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Nema tu puno priče. T-Com je dužan zaštiti svoje korisnike od ovakvih stvari i tek su nedavno nastali neki pomaci po ovom pitanju. U svakom slučaju pozvati ću se nasvoj odgovor na jedan drugi post sa sličnom tematikom i reći da se za sve probleme treba obratiti Vijeću za korisnike koje djeluje u sklopu Hrvatske agencije za telekomunikacije.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija