Jump to content

dvije kazne odjednom


tvectvec

Preporučene objave

Poštovani,

 

Gledao sam malo na netu te sam naletio na ovaj forum, vidim da se dobro razumije prometni zakon. Evo ja sam išao po frenda na kolodvor, došao je busom pa sam ga došao pokupiti na perone (nenadno). To se dešavalo oko 2 ujutro kad na kolodvoru nije bilo nikog. Uočen sam od strane policijskih službenika te su mi rekli da iziđem iz vozila. Rekli su da je to prekršaj jer nemam pravo ulaziti tu i da je kazna 2000 kn+troškovi jer je to kao krivi smjer, onda su pitali jesam li pio. A jesam jer nisam mislio nigdje ići tu večer s autom (popio sam 3-4 pive uz tv). Napuhao 0,9 s odstupanjem na 0,8. Isto za alkohol kazna 2000 kn i troškovi i još 6 mjeseci bez vozačke. Sad što mi preporučate, da se žalim na kaznu jer mi se čini sve skupa uistinu drakonska za to sve 4000 kn. Mogu li se žaliti pošto sam student (izvanredni), bez primanja nezaposlen (mogu priložiti potvrde). Imao sam prije godinu i pol kaznu zbog brze voznje pa sam se izvukao (radar).Dal bi mogao sad bar da mi se umanji nešto od ove dvije kazne ako se pokajem pred sutkinjom jer nikad nisam vozio pijan, a platiti nemogu...Unaprijed hvala na odgovoru

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ok, hvala Vam na odgovoru, tako su me i savjetovali. Znači da ovaj prekršaj zbog brzine od prije godinu i pol neće igrati ulogu. Jedini mi je to prekršaj uopće u 10 god vožnje. Rečeno mi je da su alkohol i brzina različite kategorije, a ovaj smjer ulaza mi je nejasan banalna star pratički pa 2000 kn isto kao alkohol. Znači žalba i vjerojatno uz sve okolnosti olakotne će mi biti manje. Jer 4000kn +troškovi i 6 mj bez dozvole za malo nepažnje je uistinu previše.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama