AMG objavljeno: 2. srpanj 2015. Dijeli objavljeno: 2. srpanj 2015. Poštovani, Prijateljici je danas ZETova kontrolorka napisala kaznu zbog vožnje bez ispravne karte. Iako je imala kartu , nije ju stigla poništiti i kontrolorka joj je rekla kao da je to isto kao vožnja bez karte. S obzirom da nije iz Zagreba, pokušala ju je uvjeriti kako nije znala da se karta mora poništiti, na što joj je kontrolorka napisala kaznu jer mora, ali rekla joj je da se može žaliti. Obzirom da je kazna 500-800 kuna, a može se platiti polovica toga iznosa(250kn) da li se isplati opće podnositi zahtjev za reklamacijom. Odnosno ako reklamacija bude odbijena,jeli to znači da se odmah pokreće prekršajni postupak i da se troškovi samo uvećavaju ili osoba i nakon tog odgovora ima mogućnost platiti polovicu iznosa? U slučaju žalbe, da li je najbolje otići osobno, poslati im poštom ili mailom? I odgovaraju li na žalbu? Unaprijed hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 2. srpanj 2015. Dijeli odgovoreno: 2. srpanj 2015. Premješteno u odgovarajući podforum. Inače, što se upita tiče - kontrolorka je u pravu, kol'ko god se to nekome ne sviđalo, pozivanje na neznanje neće upaliti. Možete ići i u prekršajni postupak, ali tada su tu još i troškovi tog postupka (osim ako vas oslobode istih) plus činjenica da tada imate mogućnost plaćanja 2/3 kazne u roku od obično 8 dana. Može se i obročna otplata pokušati dogovoriti, tako da procijenite sama što vam se najbolje isplati. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.