Jump to content

rješenja o ovrsi i pisanje prigovora


mivanko

Preporučene objave

Prije par dana dobila sam rješenje o ovrsi zbog tele 2 usluga. Moju tražbinu je preuzeo ovrhovoditelj svea ekonomi i s njima sam dogovorila da ću im uplaćivati koliko budem mogla pošto sam student i nemam stalnih primanja. Iako sam im plaćala oni su ipak podnijeli prijednog za ovrhu i kad sam ih zvala da objesne zbog čega su to napravili rekli su da je došlo do pogreške, i da počekam dok ovrha postane pravomoćna te da će prije blokade računa poslati obavijest fini da stopira blokadu, a ja nek dalje nastavim isplaćivati glavnicu. Sad me zanima da li im uopće mogu vjerovati ili da napišem prigovor protiv rješenja o ovrsi i navedem ove iste razloge? Hvala na pomoći!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije par dana dobila sam rješenje o ovrsi zbog tele 2 usluga. Moju tražbinu je preuzeo ovrhovoditelj svea ekonomi i s njima sam dogovorila da ću im uplaćivati koliko budem mogla pošto sam student

 

javnom bilježniku koji je poslao rješenje za ovrhu trebalo je uputiti prigovor na isto rješenje za ovrhu. osporavat potraživanja u cijelosti.

dali je svea ekonomi dostavila ugovor o otkupu duga + uplatnicu iz koje se vidi da je ugovor ispunjen. dali znaš koliko su dali novca za tvoj dug?

napravila si najgoru varijanti. bez pitanja si počela plaćati traženo.

 

mogu li i ja tražit da mi vratiš 100.000,00 kuna koje sam dao za tvoje školovanje ?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

bez brige, prigovor je ulozen!

 

plaćanjem djela potraživanja priznao si dug.

 

Ažurirano

 

Bovu, nema potrebe za sarkazmom. Čovjek uči dok je živ.

 

nisam imao namjeru biti sarkastičan ali po mom mišljenju to je bio način da ukažem na činjenicu da ne treba plaćati svakom po njegovu zahtjevu.

ako nije potpisana obveza ona i ne postoji.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama