RoyalF objavljeno: 22. travanj 2016. Dijeli objavljeno: 22. travanj 2016. Molim odgovor , savjet na slijedeću situaciju. Dobio sam dnevnu parkirnu kartu jer nisam produžio parking. Žalio sam se a pokriće mi je bilo što nisam našao POS odrezak kad sam kaznu skinuo s vjetrobrana. Moj argument je bio što oni nisu zaklamali odrezak pa sam se ja pozvao na njihovu protokolarnu odgovornost. Žalba mi je prihvaćena i to bez objašnjenja jesu li oni krivi i prihvaćaju li oni pogrešku u protokolu naplate (nezaklamanost), znači žalba je jednostavno prihvaćena. Od toga je prošlo par mjeseci i opet sam dobio DPK pa sam se žalio na istu stvar jer su opet napravili to da POS odrezak nije bio zaklaman. Ja sam po tome uputio žalbu na "nezaklamanost" i referirajući se na prvu žalbu koju su uvažili. Onda mi oni daju odgovor da je prva uvažena jer se na njihovim slikama nije vidjelo ima li POS odreska a da mi drugu neće prihvatiti jer se sve vidi. Ja ima kažem da zašto mi onda nisu specificirati razlog uvažavanja prve kazne jer sad moraju po tom presedanu uvažiti sve ili početak klamat sve kazne na vjetrobranu kako se više nebi mogao žaliti na "nezaklamanost". Tu su bili hladni i ostali pri svom da meni šalju ovrhu na što sam ja rekao da se vidimo na sudu. Moje je pitanje: Rezoniram li ja pravno u dobrom smjeru ili sam u gadnoj zabludi? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 22. travanj 2016. Dijeli odgovoreno: 22. travanj 2016. Obično ih sve zaklamaju, tako da je onaj prvi slučaj iznimka. Objašnjenje je ok (ako je opravdanje točno, tj. imaju sliku), a to što je jednom prošlo, ne znači da će i svaki idući put. Nema kod nas presedana. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.