Jozlek objavljeno: 19. prosinac 2016. Dijeli objavljeno: 19. prosinac 2016. Poštovani, Oštećen je branik na vozilu, prijavljen osiguravajućoj kući odgovorne strane i priznat pravni osnov. Potom se javilo osiguranje i ponudilo smješnih 40% (ne postoji amortizacija) iznosa štete za nagodbu. Nakon prigovora je došao odgovor kako je njima važno da sve stranke imaju pozitivno iskustvo s osiguravajućom kućom, te stoga nude ''maksimalnih 80% u ukupnom iznosu kalkulacije štete bez PDV-a''. Prema tom iznosu isplaćuju cca. 2900kn od vrijednosti novog branika (3600). Moje pitanje je usmjereno na uzimanje ukupne štete u obzir. 1) je li moguće dobiti 100% vrijednosti bez PDV-a, i je li kako zakonima regulirano na način da ga oni ne smiju isplatiti s obzirom da spominju maksimalni iznos. 2) zar ne bi prema tome u ('ukupnom iznosu kalkulacije štete') trebalo platiti i radne sate koje bi naplatio ovlašteni servis (tipa da im se dođe s ponudom popravka koja kaže branik 3600, posao 800 a sve +PDV, pa da plate 4400kn bez PDV-a? Ili se oni isključivo limitiraju na objekt štete bez radova. Nadam se skorom odgovoru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jozlek odgovoreno: 20. prosinac 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 20. prosinac 2016. -riješeno- Ostali su pri 80%, iako i dalje ne znam je li to njihov zakonski maksimum kako tvrde. U taj iznos ulazi ukupna cijena popravka, točnije i radni sati i materijali. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
MaRiO_St odgovoreno: 20. prosinac 2016. Dijeli odgovoreno: 20. prosinac 2016. nije to nikakav zakonski maksimum, ja imam iste probleme... amortizaciju mi naveli 40% na sve dijelove, sudski vještak, odvjetnik i procjenitelj iz druge osiguravajuće kuće kaže da nema nikakve osnove za amortizaciju da su dužni platit punu cijenu ako je omogućen popravak vozila (znači ako nije proglašena totalna šteta)... imam predračun ovlaštenog servisa na 23 000+ kn, i ponudu osiguranja od 7800 na nagodbu... u obrazloženoj ponudi pod "specifikacija cjelokupne naknade štete" stoji "šteta na vozilu 7800kn"... ne znam bi li se smija ili plaka, kako da napišem prigovor na osnovu čega se žalim kad nigdje nije prikazana njihova "specifikacija" ni čime oni temelje taj svoj iznos? već tjedan dana pokušavam doć do odgovornog direktora podružnice ali bez uspjeha... čini mi se da je jedini način pokrenit parnicu i poslat prijavu hanfi... ako netko ima neki bolji prijedlog ili savjet kako napisat prigovor u kojem se stvarno nemam na šta žalit, kad nemam specifikaciju štete?? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.