tuna3317 objavljeno: 29. ožujak 2017. Dijeli objavljeno: 29. ožujak 2017. Pozdrav svima, Kupio sam automobilski motor konkretno audi-jev 4,2 fsi od Auto-service Simons iz Njemačke. U toku pregovora inzistirao je da mu dam svoj stari (neispravan motor). Bilo mi je ono,bi-nebi ali da što prije riješim situaciju,ajde može. Nakon što sam mu isplatio punu cijenu motora (5.079,93 eura) poslao mi je svoj motor za koje je svojedobno tvrdio da je ispravan i da ima 60,000 tkm. Motor je ugrađen u auto i utvrđeno je da je neispravan (da nema sumnje,ovlašteni majstori iz audija i porschea su radili na autu). Javio sam paypalu,pokrenuo onaj dispute da bi mi nakraju paypal reko da u svom trošku vratim motor i dobit ću novce nazad. Rekao sam im da mi to ne paše jer ne mogu imat rupu u autu,makar neka mi Simons vrati moj stari motor. Slučaj je sad zatvoren,paypal je donio odluku u korist prodavača,s opravdanjem da to nije u njihovoj nadležnosti. Sada mi ni Paypal,niti Auto-service Simons ne odgovaraju te ne znam što mi je činiti. Svaki savjet je dobrodošao. Lp. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 29. ožujak 2017. Dijeli odgovoreno: 29. ožujak 2017. kao sto vam je paypal rekao, trebali ste vratiti motor prodavacu, s potvrdom o preuzimanju i brojem za praćenje i dobili bi svoje novce natrag!! cak i u nekim slucajevima trosak postarine koji ste imali za vracanje motora... tako da od paypala vise koristi necete imati. za paypal je prica gotova. pokusajte s prodavacem dogovoriti da vam vrati novce ako mu vratite motor... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.