Jump to content

Tele2


DoricaVef

Preporučene objave

Pozdrav! 2011. godine nisam mogla platiti dva racuna za redom pretplate Tele2 i ovrsen mi je racun (blokiran), iako na njemu nikad nista nema jer sam student i nemam nikakvih primanja. Zanima me da li je taj dug do sada mozda otisao u zastaru skupa s kamatama i postoji li kakva mogucnost otpisa duga? Nisam dosad nikad bila u slicnoj situaciji, i zbilja ne znam sto da radim. 

uređeno: od DoricaVef
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat, DoricaVef je napisao:

Nikad mi kuci nije doslo ni rjesenje o ovrsi, koliko se sjecam.

Ako niste preuzeli rješenje o ovrsi pa time propustili rok za prigovor, moguće da je objavljeno na ploči suda i postalo pravomoćno..

Trebali bi kod tele 2 provjeriti što je s tim s obzirom da vam je račun blokiran.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 3 sati , DoricaVef je napisao:

Dug je oko 10 000 kuna. Nitko me u meduvremenu nikad nije kontaktirao tako da mislim da je jos kod njih. Nikad mi kuci nije doslo ni rjesenje o ovrsi, koliko se sjecam.

ako  nisi  dobila rješenje o ovrsi ono nije moglo postati pravomoćno (osim ako ste izbjegavali primiti rješenje).

od fine tražit rješenje o ovrsi ili nalog za izravnu naplatu.

kod nadležnog suda tražit  ukudanje klauzule pravomoćnostu i ovršnosti za rješenje koje nista dobili. navedite da ukidanje ovršnosti tražite zbog  neuredne dostave rješenja (nije nam dostavljeno).

možda je nastupila zastara potraživanja duga pa je to razlog da niste dobili rješenje o ovrsi (da se nebi žalili i pozvali na zastaru.

račun za telefonske usluge zastarjeva za godinu dana od dospjeća računa.

https://www.hop.com.hr/2016/02/08/neuredna-dostava-pismena-onemogucavanje-prava-na-zalbu-razlozi-su-za-stavljanje-moratorija-na-sve-ovrhe/

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.