Jump to content

100.000 tema na Legalis portalu!  Nakon 16 godina od pokretanja ove stranice, dana 31.07.2019. na Legalis portalu je pokrenuta 100.000-ta tema. Time je na ovom portalu raspravljeno više od 100 tisuća pravnih pitanja, i to kroz 526.000 pojedinačnih objava korisnika. U ovom trenutku Legalis portal broji 90.700 registriranih korisnika.

rtrpljnr123@gmail.com

Recenzije bookinga

Preporučene objave

Ponašanje bookinga  kod recenzija gostiju koji borave u  objektima -apartmanima kod privatnih iznajmljivača je neprimjereno.Naime,booking objavljuje ocjene od 1-10 i recenzije gostiju,tako da kod loših recenzija ne provjerava te ocjene kod iznajmljivača,tako da prije objave utvrdi da li su te ocjene pravedne.Naime,gost koji se ne ponaša u skladu sa kučnim redom,ako ga se upozori na takvo neprimjereno ponašanje,tada slijedi loša ili lošija ocjena i recenzija.Kod bookinga ima se mogučnost prijave gosta za neprimjereno ponašanje i da se zabrani gostu ponovnimdolazak u taj objekat.Ipak booking lošu recenziju objavljuje.Kako booking na osnovu više recenzija gostiju,na stranici iznajmljivača napiše prosječnu ocjenu po više kriterija,tada dolazi do snižavanja ocjene,što direktno utječe na smanjenje dolazaka drugih gostiju.Time booking neopravdano utječe na lošiji položaj iznajmljivača na tržištu.Mislim da bookingovo  takvo ponašanje pravno nije dozvoljivo i da je utuživo. Primjer,gost iz Njemačke,nije se ponašao u skladu sa kučnim redom,te je više puta upozoren,ali je on to sve ignorirao,tako da je upozoren da će biti prijavljen bookingu ,tako da napusti apartman.Booking ga je obavijestio,ali se on i dalje ponašao ne dobro.Učinio je štetu,što je pokidao tendu na terasi,jer nije za vrijeme oluje smotao tendu,te je vjetar savinuo sve šarafe i pokidao tendu.Zatim je slomio 2 fotelje na terasi,jednoj je slomio 2 noge,a drugoj je slomio podnožje .Tako da su neupotrebljive.Zatim je na terasi pekao sa grilom na ugljen,te je spalio nekoliko pločica i zaprljao sav zid .Nije htio platiti štetu koju je počinio.Bookingu su poslane slike štete,ali on uopče ne odgovara na dopis.Šalje račun sa iznosom svoje provizije od 15 %. Advokat savjetuje iznajmljivača da ne tuži gosta za iznos štete ca 700 €,jer da je to teško naplativo u stranoj državi.Isto tako advokat smatra da protiv bookinga ne vrijedi tužba ,jer se zaštitio pravnim aktima.Tao prolaze iznajmljivači u radu sa bookingom. Isto tako booking je skup za goste ,jer se mora staviti viša cijena radi provizije boominga i poreza .Kod drugih agencija se plati određe iznos ca 100 € za objavu oglasa i mogu se imati niže cijene za gosta.Molim za savjet pravni,kako da iznajmljivači ,budu zaštičeni od samovolje bookinga. Kod bookinga ima i drugih stvari koji negativno utječu na ugled iznajmljivača.Tako da neznam kako takav odnos bookinga  prema iznajmljvačima prolazi u zemljama EU.

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Nastavak,gosti iz Njemačke ,koji su boravili u istom apartmanu termin ranije ,dali su  prosječnu ocjenu po osnovi više kriterija 9,5 ,a  gost neprimjereni koji je upozoren od bookinga da iznaj-mljivač traži da napusti apartman ,daje prosječnu ocjenu 3,5 .Booking nakon njegovog odlaska  objavljuje njegovu recenziju i ocjene,i još da gost traži od bookinga 800 € za strah koji je pretrpio za pad tende. U recenziji piše da srečom za nevremena nije bio u apartmanu.Gost iz Austrije pokraj tog apartmana mi je rekao da je vjetar mlatarao sa tendom dok je nije iščupao iz zida. To sve je javljeno bookingu,ali on ignorira i uoče ne kontaktira vlasnika objekta.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Također mogu stati na stajalište da su stranice poput Booking.com ili Airbnb.com samo posrednici koji dovode u vezu iznajmljivača i gosta, te da oni nisu odgovorni za ponašanje gosta i eventualnu štetu koju on prouzroči. Vama je, po mom mišljenju, jedini način na koji možete spriječiti Booking da objavljuje negativne recenzije o Vašem apartmanu, da prestanete biti korisnik njihove stranice, odnosno da se prestanete reklamirati putem njih. Naravno, za sve ono što im možete prigovoriti, možete prigovoriti putem njihovih korisničkih službi i njihove pravne službe, no to biste morali uložiti putem njihove stranice za partnere Bookinga.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Najbolij primjer ,kako se cijeni mišljenje gosta i iznajmljivača je XXXXXXXXX. Kod te posredničke agencije gost daje ocjene i recenziju,isto tako iznajmljivač daje svoj komentar.Oboje moraju to učiniti u roku od 14 dana,tada agencija vrednuje istinitost dobivenih informacija te objavljuje ili ne objavljuje,ili može djelomično objaviti poruke gosta i iznajmljivača.Kako agencija ima u tome dobra iskustva ,objave budu korektne.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×