Jump to content

Aktivacija airbaga pri 110km/sat!


opeldriver

Preporučene objave

Kao što kaže naslov, bez udara i sudara sa 110 km /s. srećom na ravnini i suhom bez zanošenja. Zamislite isto u zavoju, kiša,provalija ili kamion iz suprotnog pravca, smrtne posljedice,totalka itd. Zračni jastuk kao direktni uzrok, koje li ironije !Predstavnik kaže što očekujem za vozilo 15g staro i 250000km. Koje li drskosti!Ne ograđuje se nikakvim textom,regulom, kojom sam trebao biti upoznat pri kupovini i dato mi na znanje da je opća garancija (tada bila) 2 g.-motor, hrđa itd a za zračne jastuke poslije, nema garancije jer se mogu aktivirati ničim izazvani! Pa tko bi kupio auto od 20 000e uz tako poštenu reklamu? Cijena novoga sustava u ovl. servisu je oko 3500e i trenutno je autu za toliko smanjena vrijednost. Inače u 3 ovlaštena servisa, kažu da nisu nikada imali takovo iskustvo. Ima li ga neko od forumaša i što dalje! Molim samo bez komentara kao ; živ si , auto čitav, zaboravi itd.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kao što kaže naslov, bez udara i sudara sa 110 km /s. srećom na ravnini i suhom bez zanošenja. Zamislite isto u zavoju, kiša,provalija ili kamion iz suprotnog pravca, smrtne posljedice,totalka itd. Zračni jastuk kao direktni uzrok, koje li ironije !Predstavnik kaže što očekujem za vozilo 15g staro i 250000km. Koje li drskosti!Ne ograđuje se nikakvim textom,regulom, kojom sam trebao biti upoznat pri kupovini i dato mi na znanje da je opća garancija (tada bila) 2 g.-motor, hrđa itd a za zračne jastuke poslije, nema garancije jer se mogu aktivirati ničim izazvani! Pa tko bi kupio auto od 20 000e uz tako poštenu reklamu?

 

Napišite pisanu predstavku i tražite da se pisanim putem očituju.

Neka navedu na koje se sve zakone i pravilnike pozivaju.

 

Cijena novoga sustava u ovl. servisu je oko 3500e i trenutno je autu za toliko smanjena vrijednost.

 

To je isto jedna manipulacija sa tim sustavima za sigurnost.

Stvarna proizvodna cijena tog sustava je tek možda desetina od ove cifre, kao i sa svim drugim rezervnim djelovima. Kad bi taj auto sastavili od rezervnih djelova, ne bi koštao 20000, nego prije 200000 €.

 

Jedna zanimljiva tema za razne udruge potrošača:

 

Ako već autoindustrija radi biznis od skupih rezervnih djelova, treba li raditi biznis i od sigurnosnih sustava na način da stavlja cijenu "puta deset"?

 

Inače u 3 ovlaštena servisa, kažu da nisu nikada imali takovo iskustvo.

 

Kako uopće realno ustanoviti koliko ovakvih slučajeva ima?

To je pravo pitanje koje bi trebalo postaviti!

 

Vama se to dogodilo ,ali imali ste sreću da se niste slupali!

Vi možete o tome svjedočiti, ali čak i vama oni ne moraju vjerovati.

 

Kako možemo znati što je stvarni uzrok brojnih teških nesreća u kojima je vozač sletio s ceste ili se sudario s vozilom iz suprotnog smjera? Svaki puta se airbag aktivira, tko može znati je li se to dogodilo prije ili u trenutku sudara, ako je vozač poginuo ili je teško ozlijeđen? U takvim nesrećama brojne su ozlijede glave i potres mozga sa djelomičnim gubitkom pamćenja je uobičajen.

 

A zašto bi itko vjerovao vozaču ako bi on tvrdio da se airbag sam aktivirao?

Moćni lobiji autoindustrije i autoosiguravatelja zajednički će nastupiti protiv vozača sa tvrdnjim da on opravdava svoju krivnju!

 

Pazite - ne tvrdim da to jest slučaj, nego da tvrdnja da se to 'inače nikada ne događa' jednostavno nema valjane dokaze!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pisani odgovor predstavnika za Hr je u e-m. Nakon pokušaja da stupim( e-m) sa "glavnim" ,iz Njemačke još nema odgovora ali nakon par dana stiže opetovani odgoor od predstavnika , isti kao onaj prvi. Očito je "glavni" prebacio komunikaciju na predstavnika sa tamo nekim kupcem njihovih vozila. Odmah odlučujem,nalazim odvjetnika u njem. da pokrene spor.

Zanimljivo, kao odgovor pored već spomenutih godina i km, lista razloga aktivacije im je ;

klimatski uvjeti podneblja,kvalitete cesta, sada već vremešna tehnologija ab koja je vremenom zamijenjena. Na prvi pogled banalni razlozi ali upravo u tim navedenim "razlozima" dade se očitati kako su to SIVE zone u kojima je proizvođač vremenom izvukao neke pouke, stekao nove spoznaje i po njima modelirao novi sustav rada zr.jastuka. Zbog toga je "vremešna tehnologija" zamijenjena novom, sigurnijom !! A zašto ? Jer se novom ,neće aktivirati na "lošim cestama" i u neprimjerenim "klimatskim uvjetima" radi vlage i soli u zraku kako navode. Dugim riječima, priznaju da je radi takvog nekvalitetnog sustava , dolazilo do nepredviđenih aktivacija ab ili blokiranih ab.kada nije trebalo. Kvalitetni sustavi se ne mijenjaju ako ne moraju jer poskupljuju proizvod i proizvođač će morati dokazivati upravo to, zašto je mijenjao dobitnu kombinaciju?

Spominju oni mogući razlog i zadnjeg "nestrucnog servisera" izvan njihovih ovlaštenih servisa. Konkretno na mom autu bila je to uzmjena ulja i svih filtera pred teh. pregled.

U kontextu ab. takva primjedba bila bi umjesna ako su se ugrađivali novi ab. pa su nestručno ugrađeni i još izvan ovl. servisa. Ovako je to smješan bijeg od odgovornosti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pisani odgovor predstavnika za Hr je u e-m. Nakon pokušaja da stupim( e-m) sa "glavnim" ,iz Njemačke još nema odgovora ali nakon par dana stiže opetovani odgoor od predstavnika , isti kao onaj prvi. Očito je "glavni" prebacio komunikaciju na predstavnika sa tamo nekim kupcem njihovih vozila. Odmah odlučujem,nalazim odvjetnika u njem. da pokrene spor.

 

Bez obzira što da je razlog aktivacije, mišljenja sam da je obzirom na starost vozila takav spor krajnje neizvjestan.

Ja bih se na vašem mjestu ipak potrudio prije istražiti stvar.

 

Zanimljivo, kao odgovor pored već spomenutih godina i km, lista razloga aktivacije im je ;

klimatski uvjeti podneblja,kvalitete cesta, sada već vremešna tehnologija ab koja je vremenom zamijenjena.

... novi sustav rada zr.jastuka.

...neće aktivirati na "lošim cestama"

...i u neprimjerenim "klimatskim uvjetima" radi vlage i soli u zraku kako navode.

 

Novi sustav rada zračnih jastuka? Koja je razlika između starih i novih sustava?

Koja je definicija loših cesta i kako bi one uopće uticale na rad sustava?

Klimatski uvjeti? Vlaga? Sol?

WTF?

Airbag je potpuno zatvoreni sustav, zajedno sa senzorima. Sve je potpuno unutar vozila. I u bitnim odrednicama nije se mjenjao, koliko je meni poznato.

 

Spominju oni mogući razlog i zadnjeg "nestrucnog servisera" izvan njihovih ovlaštenih servisa.

 

A kako to njihovi ovlašteni serviseri mjenjaju ulje i pločice na kočnicama i što već, a da pritom 'ne oštete' airbag? Kako je nestručni serviser mogao oštetiti sustav?

 

I postoji li uopće kakva procedura provjere airbaga kao sigurnosnog sustava? Postoje li kakvi periodični pregledi? Rade li ih njihovi servisi?

Ako da , zašto na to nisu upozorili?

 

Ja bi ih uvijek iznova tražio nove odgovore , neka se sami zapletu. A onda s tim novinarima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ovi "nestručni" servisi su smiješni, jer kao što Felixx navodi, osim ako vam nisu auto bacali s visina ili se zabijali njime u zid, kako da ga oštete? Ili ima (ne)ovlaštenih servisa koji doista otvaraju airbag sustav i provjeravaju te ga opet zatvaraju?! To bi bilo nešto novo. A ajmo biti realni - tko uopće servisira auto nakon mandatornog roka (za garanciju) u ovlaštenom servisu? To ne znači da idete k nekom samoprozvanom kvazi-majstoru, ali Bože moj, ako vam to radi osoba koja je u toj profesiji, ima svoju radionu i koju znate osobno, jedina razlika tu je u veličini računa.

 

Ovo su gluposti, ali slažem se sa Felixxom, šanse da dobijete ovaj spor su vam otprilike jednake onima glinenih golubova na streljani.

 

Ovo ili je nažalost slučaj, i Bogu hvala da je završilo tak kak je, ili ste se možda ranije zabili njime nekud, pa je kod popravljanja sustava došlo do pogreške. Treće opcije nema. Kako kažete da ova druga opcija ne dolazi u obzir, ostaje nažalost slučaj.

 

Inače, i sami u obitelji, vozimo istu marku automobila (da im ne pravim reklamu), i osim manjih, uglavnom serijskih, problema - ništa drugo se nije desilo. Niti kod ljudi koje znam da voze istu marku. Iako, obzirom na godine "staža" auta, bogami ću pripaziti na ovo kaj ste ovdje iznijeli. Da se i ja ne javim ovdje sa sličnom pričom. A još ću biti sretan ak ću se moći javiti.

 

Sve u svemu, razumijem vas u potpunosti, ali nažalost, ako doista nije došlo do petljanja u sustav - vi šanse taj spor dobiti nemate. Jedino ako bi se ispostavilo da se radi o serijskoj grešci (kao svojedobno problemi sa klimom na nekadašnjim Vectrama), ali u ovom slučaju to nije slučaj. Nažalost. No, odluka je samo vaša.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Inače, i sami u obitelji, vozimo istu marku automobila (da im ne pravim reklamu), i osim manjih, uglavnom serijskih, problema - ništa drugo se nije desilo. Niti kod ljudi koje znam da voze istu marku. Iako, obzirom na godine "staža" auta, bogami ću pripaziti na ovo kaj ste ovdje iznijeli. Da se i ja ne javim ovdje sa sličnom pričom. A još ću biti sretan ak ću se moći javiti.

Moram priznati da je ova tema i meni dala misliti. Ni moj passat nije baš najnoviji model, a po kilometraži je tu negdje kao i ovo vozilo iz prvog posta... postaju li ti airbagovi s godinama sigurnosni rizik?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

... postaju li ti airbagovi s godinama sigurnosni rizik?

 

Nisam dosada čuo nikoga sa ovakvim problemom, barem ne kod "Nijemaca". Bilo je pred par godina problema sa BMW-om, ali iz suprotnih razloga, jastuci se nisu otvarali kad su se morali otvoriti. Ostalo ništa.

 

Iako, ako se ne varam, svojedobno, pred nekih 10-ak, možda i više godina, bilo je kod nekih "Japanaca" takvih problema, no serijska greška, koja se manifestirala vrlo brzo nakon kupovine automobila. Definitivno ne nakon 15-ak godina.

 

Ne znam kako bi se to uopće provjerilo, osim da ga baš aktiviraju namjerno, pa onda poslože. Iako je pitanje bi li to u ovlaštenom servisu htjeli učiniti plus koliko bi to sve koštalo, a ne ići sa takvim stvarima u ovlašteni servis mi se ne čini dobrom idejom, obzirom doista nisam čuo da se to radi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija