josipal28 objavljeno: 27. ožujak 2017. Dijeli objavljeno: 27. ožujak 2017. Postovani jedno drzavno poduzece je nesto kupilo kod mene u firmi. Rado se o jednom stroju. U katalogu stoji da je autonomija rada stroja 3 sata. Isto stoji u pisanom mailu upucenom uz ponudu. Stroj narucen, isporucen i rade s njim mjesec dana. Nakon mjesec dana pokvari se motor i serviser utvrdi kvar zbog koristenja krivog sredstva ali ga mi ipak popravimo o svom trosku. Sada prijavljuju da stroj ne radi kao njihov stari (neki xy koji moze raditi 8 sati). I zele stroj vratiti. Ili traze nove baterije koje bi "trajale 8 sati ili barem 6.5" (takve nemam)... Kakva je pravna pozicija? Trebam li stroj primiti natrag? Mogu li im naplatiti koristenje kroz mjesec dana obzirom su ga koristili? Oni su sretni jer nisu platili racun jer sad stroj mogu vratiti bez problema. To je stvarno tako ili oni misle da je tome tako?! A sto napraviti u dobroj vjeri? Hvala i lp Josipa Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 27. ožujak 2017. Dijeli odgovoreno: 27. ožujak 2017. ako im je jedina osnova po kojoj bi ga vratili usporedba sa starim strojem onda nista od toga. eventualno da stroj ne odgovara prilozenim specifikacijama. a u korist vam ide i to sto su ga koristili mjesec dana! te su samim time bili i upoznati kako isti radi. tako da tu nigdje ne vidim osnovu po kojoj bi ga vratili. a sve ostalo, je iskljucivo stvar dogovora ako im odlucite ici u susret i sl... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.