Spinn objavljeno: 5. listopad 2017. Dijeli objavljeno: 5. listopad 2017. Pozdrav, na konkretnom primjeru ću precizirati pitanje: Prodavatelj je kupcu isporučio veći broj uređaja za satelitsko praćenje vozila. Kratko nakon isteka 2-godišnje garancije došlo je do kvara nekolicine tih uređaja. Poslani su prodavatelju radi utvrđenja kvara i popravka, a prodavatelj je samo napisao da su uređaji nepopravljivi jer je problem u bateriji koja je nezamjenjiva, a taj tip uređaja se prestao proizvoditi. Drugi tip uređaja koji nudi je bitno skuplji (više nego dvostruko). Pretpostavljam da ne (ne vidim neku osnovu), ali zanima me ima li kupac ikakva prava u ovoj situaciji ili jednostavno mora sada kupiti skuplji uređaj? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 5. listopad 2017. Dijeli odgovoreno: 5. listopad 2017. (uređeno) od prodavatelja tesko da bi dobili obestecenje/garanciju... pitajte za popust na nove uredjaje s obzirom da ste "stari" kupac. a "pokvarene" pokusajte popraviti tako da ih odnesete u neki servis koji popravlja mobitele/tv uredjaje pa pitajte da vam pokusaju zamjeniti bateriju i vidite da li bi isti onda radili.... uređeno: 5. listopad 2017. od virtalni G-man 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 5. listopad 2017. Dijeli odgovoreno: 5. listopad 2017. Ukoliko prodavatelj nije bio upoznat sa navedenim nedostacima od samog starta, proteklo je vrijeme u kojem je odgovoran po osnovi za materijalne nedostatke prodane stvari, tako da sa te strane više ne možete učiniti ništa. Virtalni vam je dao dobru sugestiju da prije kupnje ovih novih uređaja vidite mogu li se vaši uređaji ipak popraviti ili ne. Željac047 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.