Ivac objavljeno: 19. veljača 2018. Dijeli objavljeno: 19. veljača 2018. Poštovanje, trebam savjet. Šef i njegova supruga putovali su Lufthansom, letovi su kasnili i u jednom i u drugom smjeru. Imamo pravo na žalbu i odštetu, međutim karte su plaćene službenom karticom. Zanima me da li zahtejv za odštetu šalje tvrtka ili njih dvoje pojedinačno? Pozvat ćemo se na prava iz ovog http://eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/PDF/?uri=CELEX:32004R0261&from=hr Hvala unaprijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 19. veljača 2018. Dijeli odgovoreno: 19. veljača 2018. Zaštitu uživaju putnici, po mom mišljenju. drot13 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 19. veljača 2018. Dijeli odgovoreno: 19. veljača 2018. Također pogledajte što kartičarska kuća kaže u tome slučaju, jer neke nude "naknade" u vašem slučaju ako je isti let plaćen tom karticom... Ruby_Danderfluff i drot13 2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.