Rzt objavljeno: 23. rujan 2018. Dijeli objavljeno: 23. rujan 2018. Večer, neki dan se kolegici dogodilo nešto jako loše... Naime od tri proizvoda je na platila samo dva(treći proizvod košta 3500,00kn),kad smo to uočili kontaktirali smo banku jer je kupac platio karticom. Iz banke su nam javili da su ga kontaktirali ali da on ne želi doći i podmiriti račun. Što učiniti? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 24. rujan 2018. Dijeli odgovoreno: 24. rujan 2018. Premješteno u odgovarajući PF. Po mom mišljenju, treba mu izdati transakcijski račun za tu robu, poslati mu račun poštom, pa kad ne plati, ovršiti ga za naplatu tog iznosa temeljem izdanog računa. Podatke biste trebali imati s kartice. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Rzt odgovoreno: 24. rujan 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 24. rujan 2018. Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.