znanjazeljna objavljeno: 13. ožujak 2019. Dijeli objavljeno: 13. ožujak 2019. Poštovani, molim vas informaciju- ugovorom o zakupu poslovnog prostora propisano da će se isti solemnizirati, a trošak solemnizacije je na zakupcu. Ugovor se sklapa u 3 primjerka (1 za javnog bilježnika), između mene (zakupodavca) i zakupnika. Kako u praksi to izgleda- ja dajem ugovore zakupniku da ih ode solemnizirati, pa mi on vraća moj primjerak nakon solemnizacije? Nadalje, plaća li se naknada prema tarifi za solemnizaciju (zakupnina x 12 mjeseci) u jednom iznosu ili ovisno o broju primjeraka ugovora- u ovom slučaju x 3? Nadam se da razumijete pitanja, naime, u ugovoru je to propisano i nemam previše dilema osim ovog praktičnog dijela- tko točno nosi solemnizirati ugovore i koliko će platiti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 13. ožujak 2019. Dijeli odgovoreno: 13. ožujak 2019. Idete skupa, nosite pripremljene ugovore i potpisujete ih pred javnim bilježnikom. Trošak je po vrijednost predmeta ugovora. Trošak solemnizacije bi bio prema vrijednosti ugovora u zbroju najamnina, ali najviše do razdoblja od pet godina. Po mom mišljenju, u jednom primjerku. Spitfire 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.