anonimno objavljeno: 9. prosinac 2006. Dijeli objavljeno: 9. prosinac 2006. Da li bi netko bio ljubazan da mi objasni kakav je status pisama, dopisa (korespodencije) koju prima Opcina u mom slucaju i da li ta korespodencija MORA biti zavedena u protokolu (ili kako se to vec zove) te da li odlazeci nacelnik opcine moze korespodenciju ne predati svome nasljedniku. Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Milly odgovoreno: 9. prosinac 2006. Dijeli odgovoreno: 9. prosinac 2006. Korespodencija u jedinicama lokalne samouprave obavlja se u skladu s upravnim postupkom, propisima o arhiviranju i naravno s Uredbom o uredskom poslovanju. Mora dakle postojati knjiga primljene i izlazne pošte, urudžbeni zapisnik itd. itd. (To bi bilo ono što vi zovete protokolom). Sve to skupa nije vlasništvo fizičke osobe, nego je službena dokumentacija općine (jedinstvenog upravnog ili drugog odjela - zavisno od ustroja). Odlazeći ljudi NE SMIJU odnositi nikakvu službenu dokumentaciju ili dopise. Štoviše, pri predaji vlasti, trebalo bi napraviti primopredaju kako imovine, tako i dokumentacije. Ako sumnjate ili imate saznanja da nećega nema - imenujte povjerenstvo, napravite inventuru, pregledajte arhivu, popišite sve (imovinu i dokumentaciju) i tako krenite u poslovanje. Zapisnike povjerenstva trebalo bi razmotriti i poglavasrtvo i vijeće. I pri kraju, ako doista imate "čudnu" situaciju, a ex-čelnik ne želi dati ono čega nema, poduzmite mjere preko službenih tijela. Vrlo nepopularna mjera, ali jedina moguća. P.S. U općini svakako mora biti netko stalno zaposlen koji je trebao položiti državni stručni ispit. Ako je položio ispit, onda sve ovo treba znati. Dakle, pitajte službenika (tajnik, pročelnik...) gdje ćete pročitati i na koji način poduzeti potrebne radnje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 9. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 9. prosinac 2006. Pa sto onda uciniti kad Vam kazu u Opcini da "se sjecaju" ali ne mogu da pronadju spis i kazu Vam "da je to vjerovatno kod starog nacelnika". Da li tu ima lijeka? Kako komunicirati sa drzavnim tijelom, kad "gube" spise? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 9. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 9. prosinac 2006. je napisao: Pa sto onda uciniti kad Vam kazu u Opcini da "se sjecaju" ali ne mogu da pronadju spis i kazu Vam "da je to vjerovatno kod starog nacelnika". Da li tu ima lijeka? Kako komunicirati sa drzavnim tijelom, kad "gube" spise? Sorry Ma samo Vam lazu i pricaju gluposti, uglavnom prikrivajuci svoj nerad, nemar i skakljive teme. Kad pisete dopise napisite na kraju dostaviti na: -Opcini - Ministarstvu ili uvijek nekoj visoj istanci, pa da vidite kako ce naci spis ti misevi kad znaju da je i macka dobila upit ili nekakav dopis. Jedino kad se osjecaju ugrozeni ili bi mogli izgubiti radno mjesto onda pokusavaju biti "savjesni". Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Milly odgovoreno: 10. prosinac 2006. Dijeli odgovoreno: 10. prosinac 2006. E, budući da ne znamo o kakvoj korespodenciji vi sad govorite (radi li se o nekom dopisu, žalbi, prigovoru ili nećem drugom) i koja su vam prava uskraćena teško je i konkretno odgovoriti. Osim toga, imate li neki dokaz da ste im pismeno dostavili (potvrda o preporučenoj preslici ili slično)? U svakom slučaju, ako su vam odgovorili tako kako jesu, odite još jednom u općinu i recite im nek se svakako potrude naći to što vama treba ili da ćete se obratiti nadležnom Uredu državne uprave u vašoj Županiji. Oni su naime, nekakvo drugostupanjsko tijelo za provođeje zakonitosti u JLS. Možda vam ova prijetnica pomogne... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.